Інші праці КАТ
Permanent URI for this collection
ENG: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КАТ by Subject "active shielding wire"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Підвищення функціональної безпеки рейкових кіл(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Носов, Павло ВалентиновичUKR: Магістерська робота виконана на 54 сторінках, містить 13 рисунків, 2 таблиці та 15 джерел літератури. У першому розділі проведено огляд систем автоблокування, що базуються на тональних рейкових колах, які є діючим і перспективним засобом забезпечення безпеки руху. У другому розділі розглянуто метод селективної компенсації завад у рейкових колах, що дозволяє підвищити їх функціональну безпеку. В третьому розділі проведено математичне моделювання застосування методу селективної компенсації завад у рейкових колах. Мета дослідження – розробка методів і технічних рішень, спрямованих на підвищення функціональної безпеки рейкових кіл шляхом зниження впливу електромагнітних завад, забезпечення їхньої стійкої роботи в умовах дестабілізуючих факторів та покращення надійності систем залізничної автоматики для підвищення загальної безпеки руху поїздів. Галузь застосування: системи керування рухом поїздів на залізничному транспорті. Висновок. Розроблено наукове обґрунтування методу селективної компенсації завад у РК, який полягає в зменшенні тільки тих завад, частоти яких відповідають смугам роботи колійних приймачів РК. Це дозволяє покращити безпеку функціонування РК та значно знизити електроспоживання й потужність компенсуючих пристроїв. Оцінено підвищення функціональної безпеки. Впровадження запропонованого методу селективної компенсації завад у РК знижує інтенсивність відмов, що сприяє підвищенню функціональної безпеки РК на 21%. Також проведено оцінку зниження ризиків