Магістерські роботи кафедри Локомотиви (КЛ)
Permanent URI for this collection
ENG: Master Thesis Locomotives
Browse
Browsing Магістерські роботи кафедри Локомотиви (КЛ) by Subject "anti-wear coating"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Подовження ресурсу роботи колісних пар локомотивів при удосконаленні системи рейкозмащувачів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Нехаєнко, Владислав ОлександровичUKR: Дипломна магістерська робота у загальному обсязі 87 аркушів розрахунково-пояснювальної записки і 6 аркушів демонстраційного матеріалу складається з 5 розділів. Магістерська робота містить 24 рисунки та 14 таблиць. Під час підготовки магістерської роботи було використано 15 літературних джерел, перелік яких наведено у розділі «Список літератури». Об'єктом дослідження в дипломній магістерській роботі виступає колісна пара локомотива, а метою дослідження – розробка пропозицій з подовження ресурсу роботи колісних пар локомотивів при удосконаленні системи рейкозмащувачів. Предмет дослідження – механічні параметри взаємодії колісних пар з рейками. Для досягнення поставлених завдань ми проаналізували ефективність застосування рейкозмащувачів на локомотивах й зупинились більш конкретно на таких питаннях: оглянули проблематику зносу рейок та гребнів колісних пар, проаналізували відмови колісних пар в експлуатації, проаналізували діючі системи рейкозмащувачів, навели склад і властивості протизносного покриття для гребнів колісних пар та рейок, розглянули показники зниження зносу гребнів колісних пар локомотивів. За результатами досліджень надали пропозиції щодо вдосконалення системи змащування рейок. При розгляді питання подовження ресурсу роботи колісних пар локомотивів ми обґрунтували технологічне устаткування, яке пропонується до впровадження та модернізації для подовження ресурсу роботи колісних пар. Оскільки рейкозмащування безпосередньо впливає на стійкість локомотива на колії, ми виконали математичне моделювання динамічних якостей локомотива в кривих ділянках колії при застосуванні рейкозмащувачів й аналітично розв’язали задачу динамічної стійкості локомотива в кривих ділянках колії. Результати свідчать про необхідність застосування лубрикації рейок та гребнів коліс.