Магістерські роботи кафедри Локомотиви (КЛ)
Permanent URI for this collection
ENG: Master Thesis Locomotives
Browse
Browsing Магістерські роботи кафедри Локомотиви (КЛ) by Subject "brake system"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Підвищення надійності важільної передачі локомотивів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Гренбал, Кирило СергійовичUKR: Гальмівна система є найважливішим засобом, що забезпечує безпеку руху та можливість зростання швидкостей руху поїздів. Гальмівна важільна передача як складова гальмівної системи призначена для передачі зусилляь від гальмівних циліндрів або від приводу ручних гальм до гальмівних колодок та виконується таким чином, що зусилля натискання колодки на бандажі коліс у кілька разів перевершує тиск на поршень у гальмівному циліндрі. Запропоновано такі напрямки модернізації: перший – зроблено вирізи в балансирі, поперечині, підвісці та планці, що надало змогу знизити масу ГВП на 89 кг; другий – зменшено товщину тих самих деталей, що надало змогу знизити масу ГВП на 72,54 кг. Перша модернізація має вимагає контролю збільшеної кількості геометричних параметрів, завдяки появі в конструкції "вирізів" і ребер жорсткості. Тому з погляду виробництва для виготовлення такої гальмівної передачі знадобиться більший час обробки заготовок. Другий напрямок модернізації не впливає на значне зниження запасу міцності груп важелів і окремо взятих елементів. З погляду виробництва другий напрямок модернізації здійснюється простіше на відміну від першого за рахунок меншої кількості геометричних параметрів (відсутні "вирізи" і додаткові елементи). Результати економічних розрахунків із запровадження модернізації ГВП підтверджують найдоцільнішим другий напрямок модернізації.