Кафедра "Проєктування і будівництво доріг" <br> (з 2021 року ввійшла до складу кафедри "Транспортна інфраструктура")
Permanent URI for this community
ENG: Department "Design and Construction of Roads"
(since 2021 it has become a part of the Department of Transport Infrastructure)
(since 2021 it has become a part of the Department of Transport Infrastructure)
Browse
Browsing Кафедра "Проєктування і будівництво доріг" <br> (з 2021 року ввійшла до складу кафедри "Транспортна інфраструктура") by Subject "alternating current"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження ефективності електрифікації одноколійних залізниць для підвищення пропускної спроможності(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2015) Курган, Микола Борисович; Хмелевська, Неля Петрівна; Байдак, Сергій ЮрійовичUK: В даній статті на прикладі залізничних напрямків з тепловозною тягою, що зв’язують Україну з Білоруссю й Польщею, досліджується ефективність їх eлектрифікації для підвищення пропускної спроможності. Для досягнення мети дослідження проаналізовано ряд проектів, згідно яких планується електрифікація існуючих одноколійних залізниць. Показано, як технічне оснащення ділянок залізниці впливає на експлуатаційні показники. За результатами розрахунків зроблено висновок щодо впливу обрису поздовжнього профілю, величини ухилів, типу електровозів і маси поїздів на ефективність електрифікації одноколійних залізниць.Item Ефективність впровадження нових типів електровозів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2014) Курган, Микола Борисович; Хмелевська, Неля Петрівна; Байдак, Сергій ЮрійовичUK: В даній статті розглянуто питання зміни енергоємності вантажного поїзда, що рухається на різних за крутизною підйомів ділянках залізниці. Досліджуються умови за яких слід впроваджувати електричну тягу замість тепловозної, а також ефективність заміни застарілого парку електровозів як змінного, так і постійного струму. Для досягнення мети дослідження проаналізовано парк локомотивів, які експлуатуються на даний час, використано математичне моделювання руху поїздів та визначено основні тягово-енергетичні показники для різних серій локомотивів. За результатами розрахунків зроблено висновок про доцільність переведення магістральних ліній (особливо одноколійних) на електричну тягу та умови, за яких впровадження сучасних локомотивів ефективне.