Інші праці КТІ ДІІТ
Permanent URI for this collection
ENG: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КТІ ДІІТ by Subject "acceleration"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження впливу рівня максимальної швидкості руху поїздів на вартість перебудови кривих(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Стригальова, Маргарита ІгорівнаUKR: Магістерська робота виконана на 77 сторінках, містить 37 ілюстрацій, 12 таблиць, 20 використаних джерел та 3 додатки. В роботі був проведений аналіз поздовжнього профілю і плану лінії, загальний стан ділянки, розглянуто причини, за якими можливе обмеження швидкості руху поїздів. Запропоновані заходи, які дозволяють підвищити швидкість руху. Розглянуто питання охорони праці при виконанні перебудови кривих. Дослідження ґрунтуються на аналізі фактичних даних поздовжніх профілів ділянки Рудня-Почаївська – Здолбунів, обмежень швидкостей руху, які закладено до графіка руху поїздів. Розрахунки виконано з застосуванням програм MoveRW, RWPlan, Microsoft Excel. Об’єкт досліджень – дослідження впливу кривих на максимальну шквидкість. Предмет досліджень – параметри ділянки залізниці Рудня–Почаївська – Здолбунів. Мета роботи – дослідити питання збільшення швидкості на ділянці.Item Дослідження зміни показників комфортабельності їзди при перебудові плану залізниць(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Шетько, Ганна СергіївнаUKR: Магістерська робота виконана на 77 сторінках, містить 36 ілюстрацій, 9 таблиць, 14 використаних джерел та 4 додатки. Роботу виконано відповідно до головних напрямків, сформованих в Стратегії розвитку залізничного транспорту на період до 2030 року. Збільшення швидкості і комфортабельності їзди збільшить потік бажаючих користуватися послугами залізничного перевезення серед пасажирів, що призведе до зростання прибутків залізниці. Вирішенню цієї задачі заважають деякі труднощі, які пов’язані зі станом існуючої залізниці. В роботі розглядаються заходи щодо підвищення комфортабельності їзди в кривих. Для вирішення цієї задачі проведено аналіз плану та поздовжнього профілю існуючої залізниці. Розрахунки проведено за допомогою ЕОМ з застосуванням таких програм як: MoveRW, RWPlan, Microsoft Excel. Об’єкт досліджень – кругові криві на напрямку Красне – Рудня-Почаївська. Предмет досліджень – вплив параметрів перебудови плану на зміну показників комфортабельності їзди в кривих. Мета роботи – визначення задовільних параметрів плану при перебудові плану залізниці.Item Дослідження можливості підвищення провізної спроможності залізничного напрямку(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Величко, Ярослав СтаніславовичUKR: Магістерська робота виконана на 88 сторінках, містить 44 ілюстрації, 19 таблиць, 14 використаних джерел та 2 додатки. Магістерська робота виконана відповідно до головних напрямків,які сформульовані в Стратегії розвитку залізничного транспорту на період до 2030 року. Дослідження ґрунтуються на аналізі фактичних даних щодо обмежень швидкості, які закладено до графіка руху поїздів. Розрахунки виконано на ПЕОМ з застосуванням програм MoveRW, RWPlan, Microsoft Exсel. В роботі проаналізовано причини обмеження швидкості руху поїздів на ділянці, що досліджується, визначена ефективність усунення обмежень швидкості руху поїздів за параметрами плану лінії, розроблено пропозиції щодо доцільності усунення обмежень швидкості руху в залежності від конкретних умов експлуатації залізниці. Ефективність виправки кривих для підвищення швидкостей руху поїздів показано на прикладі двох кривих. Розроблено технічні рішення для підвищення пропускної спроможності. Об’єкт досліджень – технічні рішення для підвищення пропускної спроможності. Предмет досліджень – перегони, які обмежують пропускну і провізну спроможність. Мета роботи – вибір раціональних заходів та технічних рішень для підвищення пропускної спроможності ділянки.Item Шляхи удосконалення буксових вузлів рухомого складу для міжнародних перевезень(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Джегур, Михайло БорисовичUKR: Магістерська дипломна виконана на 60 сторінках, містить 29 ілюстрацій, 1 таблиця та 16 джерел. Магістерську роботу присвячено дослідженню шляхів удосконалення буксових вузлів рухомого складу для міжнародних перевезень. У роботі розглянуто типи роликопідшипників та особливості їх роботи, наведено переваги та недоліки різних типів підшипникових вузлів букс колісних пар вагонів та локомотивів, встановлено, що через різну величину прогинів рейок, різну граничну жорсткість та висоту пружин ресорного підвішування, відхилення розмірів колісних пар, складові вертикального навантаження на кожен буксовий вузол є різними, встановлено, що при навантаженні на вісь 25 т, кількості підшипників у буксі, що сприймають радіальні навантаження – 2 шт., кількості роликів у підшипнику – 14 шт. довговічність роликового підшипника складає 2,03 млн. км., відзначено, що вже сьогодні у європейській залізничній системі проходять тести локомотиви та вагони, що працюють на інтелектуальних підшипниках для колісних пар, із вбудованими датчиками, які вимірюють температуру, швидкість та прискорення, встановлено, що датчиками компанії SKF Axletronic відповідають вимогам європейської системи керування поїздами, що є важливим фактором при використанні європейської системи управління залізничним рухом (ERTMS).