Інші праці КТІ ДІІТ
Permanent URI for this collection
ENG: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КТІ ДІІТ by Title
Now showing 1 - 20 of 245
Results Per Page
Sort Options
Item Адаптація параметрів залізничної колії на відповідність вимогам Європейських норм(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Бібко, Юлія ВікторівнаUKR: Метод дослідження – аналітичний. Головною метою цієї магістерської роботи є адаптація елементів верхньої будови колії (рейки) на залізницях України до нормативів країн Європейського Союзу. Об'єктом дослідження є рейки залізничної колії. Для досягнення поставленої мети в роботі проаналізовано наявні конструкції рейок і методи їхнього розрахунку в залізничній колії в країнах Європейського Союзу та Україні. Під час порівняння розрахункових напружень у голівці та підошві рейок із допустимими зроблено висновок, що розрахункові напруги не перевищують допустимих. Ґрунтуючись на розрахунках було запропоновано використовувати навантаження 25 т на залізницях України.Item Аналіз використання колійних машин під час ремонту колії з урахуванням європейського досвіду(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Іванець, Денис ВалерійовичМагістерська робота виконана на 75 стор.,21рис., 12табл., 12 літературних джерел. Метод дослідження – аналітичний. У магістерській роботі розглянуто та проаналізовано питання капітального ремонту з використанням колійної техніки. Було опрацьовано питання конструкції колії, його роботи під впливом рухомого складу. Опрацьовано питання вибору техніки для ремонту колії в країнах Європейського Союзу. У роботі було виділено проблеми у колійному господарстві України під час використання сучасної колійної техніки. Розглянуто економічні аспекти у ремонтах коліїItem Аналіз впливу переходу на європейську ширину колії на локомотивний парк України(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Чистіков, Микита ЮрійовичUKR: Пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра містить 79 сторінок, 6 рисунків, 12 таблиць, 44 джерела. Об’єкт розробки – процес переходу з національної на європейську ширину колії. Мета роботи – проведення аналізу впливу переходу на європейську ширину колії на локомотивний парк України. В роботі було проведено дослідження, присвячене визначенню технічних, економічних і логістичних аспектів переходу на європейську ширину колії. Зокрема, було вивчено вплив цього переходу на стан локомотивного парку, включаючи потребу в модернізації існуючого обладнання та закупівлі нового. Аналіз показав, що реалізація цього процесу сприятиме інтеграції української залізничної мережі до європейської транспортної системи, але вимагатиме значних інвестицій та ретельного планування. Було розроблено рекомендації щодо поетапного переходу з урахуванням мінімізації впливу на транспортну інфраструктуру та економіку країниItem Аналіз конструктивних параметрів сталезалізобетонної залізничної прогонової будови довжиною 50 м(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Сторчеус, Ірина МиколаївнаUKR: Магістерська робота виконана на 66 сторінках, містить 57 ілюстрацій, 6 таблиць та 21 використаних джерел. В магістерській роботі виконаний аналіз конструктивних параметрів сталезалізобетонної прогонової будови 50 м. Розроблені моделі прогонових будов з перерізами залізобетонних балок різної висоти і різною товщиною плит у програмному розрахунковому комплексі Ліра. Проведений аналіз результатів розрахунку у програмі, обрані оптимальні параметри балок і плити прогонової будови. Виконаний розрахунок аналітичним способом для порівняння результатів з розрахунком програмного комплексу Ліра САПР 2016 (некомерційна версія). Обґрунтовано параметри конструкції сталезалізобетонної залізничної прогонової будови по деформаціям та напружено-деформованому стану елементів.Item Аналіз напружено-деформованого стану балок проїзної частини поверхового сполучення(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Дробниця, Іван ВадимовичUKR: Магістерська робота виконана на 73 сторінках та містить 54 ілюстрацій, 11 таблиць, 25 літературних джерел. В магістерській роботі описуються загальні дані мосту та результати обстеження моста. Проведений аналіз стану прогонової будови та її дефектів. Проведений розрахунок визначення вантажопідйомності балок проїзної частини прогонової будови. Визначено вплив дефектів на вантажопідйомність балок проїзної частини. Виконано моделювання дослідної прогонової будови та виявлено напружено-деформований стан балок проїзної частини. Мета дослідження – визначення напружено-деформованого стану балок проїзної частини поверхового сполучення залізничного мосту. Об’єкт дослідження – металева прогонова будова. Предмет дослідження – напружено-деформований стан балок проїзної частини поверхового сполучення. Метод дослідження – метод скінченних елементів, аналітичний метод.Item Аналіз напружено-деформованого стану підсиленого земляного полотна із врахуванням досвіду застосування геосинтетиків в Європейському Союзі(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Байков, Олег ВікторовичМагістерська робота виконана на 59 сторінках, містить 59 ілюстрацій, 14 таблиць та 12 використаних джерел. В магістерській роботі проведений аналіз застосування геосинтетиків в Україні та Європейському Союзі. Окреслено області застосування геосинтетиків та геокомпозитів під час підсилення земляного полотна. Розроблена скінченно-елементна модель земляного полотна в програмному комплексі ЛІРА для врахування підсилення земляного полотна геосинтетиками. Проведений чисельний аналіз моделей на основі методу скінченних елементів. Визначено параметри напружено-деформованого стану скінченно-елементних моделей для непідсиленого та підсилених геосинтетиками варіантів. На основі отриманих результатів обґрунтовано параметри земляного полотна, підсиленого гекомпозитом з різним модулем пружності. Мета дослідження – аналіз напружено-деформованого стану підсиленого земляного полотна із врахуванням досвіду застосування геосинтетиків в Європейському Союзі. Об’єктом дослідження є земляне полотно залізниці. Метод дослідження – метод скінченних елементів, реалізований в програмному комплексі ЛІРАItem Аналіз появи дефектів балочної клітини металевого моста під суміщену їзду через р. Дніпро на 260/261 км дільниці Харків – Крюків(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Кучеренко, Євгеній ОлександровичUK: Магістерська робота виконана на 99 сторінках та містить 77 ілюстрації, 8 таблиць, 26 літературних джерел, 1 додаток. В магістерській роботі проведений аналіз стану прогонової будови та її дефектів. Виконано збір даних з натурного випробування та аналіз причин появи дефектів прогонової будови на основі обстеження та випробування. Змодельоване декілька розрахункових схем та порівняно результати з фактичними випробуваннями. Побудовано комп'ютерну модель фрагменту та проаналізовано його напружено-деформований стан. Підтверджено місця появи дефектів в кутиках по результатам аналітичної моделі. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета дослідження – дослідження причин появи дефектів (тріщин) балочної клітини металевого моста з застосуванням комп’ютерного моделювання методом скінчених елементів (МСЕ). Порівняння деформацій прогонової будови розрахункових схем та натурних випробувань. Аналіз НДС дефектних місць та способи їх вирішення. Об’єкт дослідження – міст під суміщену їзду. Предмет дослідження – напружено-деформований стан та аналіз дефектів елементів проїзної частини з поверховим розташуванням металевих прогонових будов у рівні автопроїзду. Метод дослідження – натурні випробування, метод скінченних елементів.Item Аналіз принципів підвищення екологічної ефективності експлуатації залізничної інфраструктури(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Сліпчук, Олександр ВіталійовичUKR: Дипломна магістерська робота складається з вступу, чотирьох розділів і висновків. Робота включає 9 рисунків і 2 таблиці. Загальний обсяг дипломного проекту становить 60 сторінок. Кількість використаних літературних джерел – 37. Об'єктом дослідження даної дипломної магістерської роботи є виробничо-господарська діяльність підприємств залізничного транспорту. В магістерській роботі наведено нові методичні підходи до економічної оцінки ефективності виробничо-господарської діяльності підприємств залізничного транспорту, з використанням побудови інноваційного сценарію її розвитку, що дозволить у стратегічній перспективі узгодити економічну вигоду підприємства залізничного транспорту, мети державної екологічної політики та корпоративних природоохоронних програм, знизити ризики виникнення непродуктивних втрат та забезпечити суттєве прискорення темпів розвитку бізнес-суб'єктів галузі. Проведено систематизацію наукових знань у галузі прийняття управлінських рішень та існуючого методичного забезпечення оцінки економічної ефективності виробничо-господарської діяльності підприємств залізничної інфраструктури у сучасних умовах. Результати магістерської роботи рекомендовані для впровадження на об’єктах залізничної інфраструктури.Item Аналіз ризиків складачів поїздів на станції Львів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Кіндер, Дарія СергіївнаUKR: Дипломна магістерська робота складається з 4 розділів та загальних висновків. Робота включає 7 рисунків та 19 таблиць. Загальний обсяг дипломного проекту становить 77 сторінок. Кількість використаних літературних джерел – 26. Об'єктом досліджень є професія складача поїздів на станції Львів. В магістерській роботі визначено загальний стан проблеми безпеки у роботі складачів поїздів на основі сучасних напрацювань науковців та аналізу умов роботи складачів поїздів на станції; проаналізовано конкретний випадок травмування складача поїздів і визначити можливості його запобігання; з використанням методу FMEA та методу експертних оцінок визначено ризики у роботі складачів поїздів та їх пріоритетність; запропоновано технічні засоби для зниження ризиків травмування на основі визначеної пріоритетності ризиків. Визначено, що найвищу пріоритетність мають ризики травмування складача поїздів внаслідок падіння з рухомого складу та травмування рухомим складом.Item Аналіз роботи пантографів тягового рухомого складу залізниць України з позицій інтероперабельності(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Хома, Роман ВасильовичUKR: Дипломна магістерська робота складається з 4-х розділів та загальних висновків. Робота включає 11 рисунків та 6 таблиць. Загальний обсяг роботи становить 81 сторінку. Кількість використаних літературних джерел – 24. Об'єктом дослідження даної роботи є вимоги нормативних документів до роботи струмоз’ємних пристроїв, що діють на території країн ЄС та України. В магістерській роботі проведений аналіз технічної літератури, яка присвячена особливостям роботи систем струмознімання у тяговому рухомому складі як в Україні, так і в країнах ЄС. Встановлено, що в УЗ та ЄС вимоги до функціонування пантографів є дещо схожі, проте відрізняються вимогами до геометричних параметрів (габаритів) пантографів, матеріалу, статичних та динамічних навантажень. З метою уніфікації технічних рішень у сфері функціонування пантографів та їх удосконаленню в роботі, на основі підходів механіки твердого тіла та порошкової металургії, були запропоновані рішення, що дозволяють не тільки локально уніфікувати роботу пантографів, але й подовжити їх строк служби.Item АСУ в залізничному господарстві : методичні рекомендації до проведення практичних занять(Український державний університет науки і технологій, 2022) Арбузов, Максим Анатолійович; Патласов, Олександр Михайлович; Савицький, Віктор ВолодимировичUKR: У методичних рекомендаціях розглянуто основи роботи з програмними продуктами загального та спеціального призначення в колійному господарстві.Item Вдосконалення техніко-технологічних аспектів міжнародних перевезень вантажів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Маслюк, Ірина ВалеріївнаUKR: Дана кваліфікаційна робота другого магістерського рівня вищої освіти складається із пояснювальної записки, яка містить 93 сторінки основного тексту та включає у свій склад 6 розділів, 45 ілюстрацій, 6 таблиць і 6 додатків. Число джерел літератури, на які є коректні посилання в тексті роботи, становить 74. Об’єктом дослідження в даній роботі є технологія роботи прикордонної станції в умовах стикування залізничних мереж різної ширини колії. Предметом дослідження в магістерській кваліфікаційній роботі є технологічний процес міжнародних перевезень вантажів залізничним транспортом. В даній роботі виконано аналіз проблеми інтероперабельності міжнародних перевезень вантажів з урахуванням їх техніко-технологічних аспектів, які деталізовані з урахуванням стикування залізничних мереж різної ширини колії; наведено характеристику прикордонних станцій України в пунктах стикування різної ширини колії, зокрема техніко-експлуатаційну характеристику прикордонної станції М як об’єкта дослідження; виконано аналіз статистичних даних міжнародних вантажних перевезень за минулі роки, структуровано елементи технологічного процесу роботи прикордонної станції М, побудовано графо-аналітичну модель її роботи та визначені основні показники; розроблено заходи із вдосконалення інтероперабельності міжнародних вантажних перевезень в умовах стикування різної ширини колії за рахунок вдосконалення їх техніко-технологічних аспектів. Галуззю застосування результатів магістерської кваліфікаційної роботи є залізничний транспорт України.Item Вибір положення траси й основних параметрів високошвидкісної магістралі Одеса-Західний кордон України(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Янковий, Андрій СергійовичUKR: Магістерська робота виконана на 103 сторінках, містить 50 рисунки, 7 таблиць та 49 використаних джерел. Автором роботи проведено огляд наукових досліджень з проблемних питань, що виникають при впровадження високошвидкісного транспорту. Показано, що актуальним завданням сьогодення є розробка теоретико-методологічних підходів і практичних рекомендацій щодо будівництва високошвидкісних магістралей в Україні. При проєктуванні ВШМ, крім таких основних параметрів залізничної лінії як керівний ухил, кількість головних колій, вид тяги додатково обґрунтовують мінімальний радіус кривих, міжколійя, максимальну швидкість руху. В магістерській роботі досліджувались фактори, що впливають на вибір мінімального радіуса кривої для конкретної ділянки Львів-Жмеринка. Наукова новизна роботи полягає в застосуванні системи САПР Autodesk AutoCAD Civil 3D при проектуванні траси ВШМ з використанням супутникової зйомки та цифрової моделі місцевості. Інтелектуальний зв'язок між профілем і планом лінії дозволяє динамічно оновлювати всі пов'язані об'єкти при внесенні змін до проектних рішень. Дослідження автора спрямоване на розробку методичних підходів щодо виявлення факторів, які впливають на вибір положення траси Львів-Жмеринка і її основних параметрів. На основі проведеного аналізу та виконаних в роботі досліджень показано, що для більш повного задоволення попиту на ринку транспортних послуг необхідно впроваджувати в Україні високошвидкісний транспорт, який забезпечує безпеку, надійність і мінімальний негативний вплив на навколишнє середовище. Отримані результати в магістерській роботі сприятимуть підвищенню конкурентоспроможності залізничного транспорту, виведенню України на новий рівень економічної взаємодії з Європейським Союзом.Item Визначення й аналіз параметрів щитової проходки перегінного тунелю Київського метрополітену(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Цимбалов, Артур АндрійовичUKR: Магістерська робота виконана на 59 сторінках, містить 11 ілюстрацій, 9 таблиць та 14 використаних джерел. В магістерській роботі проаналізовано конструктивні особливості збірних залізобетонних оправ і виконано визначення параметрів оправи перегінного тунелю. Проведена розробка варіантів оправи перегінного тунелю і техніко-економічне порівняння. На основі методу кільця, що вільно деформується, проведено аналіз силових факторів в оправі перегінного тунелю. Зроблена перевірка на міцність елементів оправи із залізобетону та виконане дослідження впливу гідростатичного тиску на силові фактори в оправі. Визначено й проаналізовано параметри щитової проходки перегінного тунелю Київського метрополітену. Мета дослідження – визначення й аналіз параметрів щитової проходки перегінного тунелю Київського метрополітену. Об’єкт дослідження – перегінний тунель. Метод дослідження – метод кільця, що вільно деформуєтьсяItem Визначення параметрів роботи струнобетонних балок при їх підсиленні(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Бутинський, Петро ПетровичUKR: Пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра: 73 стор., 38 рис., 7 табл., 13 літературних джерел. У магістерській роботі виконано аналіз літературних джерел з теми підсилення залізобетонних балок, зокрема струнобетонних балок. Проведений аналіз дефектів струнобетонних балок на основі існуючого мосту. Виконано розробку та конструювання одного із запропонованих варіантів для ремонту балок. Виконані розрахунки плит балок прогонової будови під сучасне навантаження. Розроблено скінчено-елементну модель прогонової будови для визначення параметрів підсилюючих компонентів балок. Визначено параметри роботи струнобетонних балок при їх підсиленні на основі отриманих результатів з розрахунків моделей. Обґрунтовано досліджувану технологію підсилення струнобетонних балок. Мета роботи – визначення параметрів роботи струнобетонних балок при їх підсиленні.Item Вплив максимальної швидкості на тягово-енергетичні показники при реконструкції ділянки залізниці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Пещерських, В’ячеслав СергійовичUKR: Магістерська дипломна робота виконана на 51 сторінках, містить 18 ілюстрацій, 11 таблиць та 13 джерело. Магістерську роботу присвячено дослідженню впливу максимальної швидкості на тягово-енергетичні показники при реконструкції ділянки залізниці. За об’єкт дослідження прийнята двоколійна ділянка залізниці з електричною тягою. Предмет дослідження – тягово-енергетичні показники при різних рівнях швидкості проїзду станцій на ділянці П’ятихатки – Дніпро. Мета роботи − розробка рекомендацій щодо економічно доцільної ліквідації бар’єрних місць, що перешкоджають реалізації високих швидкостей руху на ділянці П’ятихатки – Дніпро, з метою досягнення максимальної швидкості та дослідження впливу максимальної швидкості на тягово-енергетичні показники при реконструкції ділянки залізниці. В роботі застосовано математичну модель, яка дозволяє оцінювати вплив максимальної швидкості на тягово-енергетичні показники при реконструкції ділянки залізниці. Розрахунки виконано на ЕОМ з застосуванням програм Microsoft Excel, MoveRW. Використовуючи досвід європейських країн досліджені умови, за яких доцільно підвищувати рівень максимальної швидкості при реконструкції напрямку. На основі результатів вітчизняних та зарубіжних наукових розробок намічено шляхи вирішення проблеми, що стосується впровадженню швидкісного руху поїздів з урахуванням існуючої інфраструктури, геополітичних, топографічних та інших умовItem Вплив новітніх технологій і ресурсозбереження на ефективність дорожнього будівництва(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Сова, Сергій МиколайовичМагістерська дипломна робота виконана на 58 сторінках, містить 6 ілюстрацій, 11 таблиць та 28 джерел. Магістерську роботу присвячено впровадженню новітніх технологій при будівництві ділянки автодороги та оцінка їх впливу на ресурсозбереження й ефективність дорожнього будівництва у Дніпропетровській області. У роботі використовувалися статистичний аналіз і результати досліджень фахівців в галузі ресурсозбереження та новітніх технологій в будівництві. Проведено огляд наукових досліджень щодо впливу проєктних рішень на навколишнє середовище при реконструкції автомобільної дороги. Розглянуто й проаналізовано різні варіанти впровадження новітніх технологій, що забезпечують ресурсозбереження й ефективність дорожнього будівництва. Досліджено вплив різних факторів, що сприяють ресурсозбереженню: технології регенерації асфальтового покриття, застосування екологічних та стійких низьковуглецевих доріг тощо. Розрахунки виконано на ЕОМ з застосуванням програм Microsoft Excel, AutoCAD. На основі проєктних матеріалів і проведеного аналізу рекомендована реалізація наукового дослідження в проекті автодороги Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-РешетилівкаItem Вплив проєктних рішень на навколишнє середовище при реконструкції автомобільної дороги(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Ступник, Євген МиколайовичМагістерська дипломна робота виконана на 73 сторінках, містить 12 ілюстрацій, 5 таблиць та 25 джерел. Магістерську роботу присвячено розробці заходів щодо охорони навколишнього середовища на етапі будівництва та експлуатації автомобільної дороги у Львівській області. У роботі використовувалися статистичний аналіз і натурні спостереження для визначення параметрів плану, поздовжнього профілю і технічного стану автомобільної дороги. Проведено огляд наукових досліджень щодо впливу проєктних рішень на навколишнє середовище при реконструкції автомобільної дороги. Розглянуто й проаналізовано різні варіанти впровадження захисних огороджень та екодуків для безпечного пересування тварин через автодорогу. Досліджено вплив різних факторів, що сприяють збереженню біологічного різноманіття аборигенних екосистем на ділянках будівництва і експлуатації доріг. Розрахунки виконано на ЕОМ з застосуванням програм Microsoft Excel, AutoCAD. На основі проєктних матеріалів і проведеного аналізу рекомендовано найбільш раціональний варіантItem Вплив розмірів складових ланок випробувального стенду для осей колісних пар на власні частоти коливань(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Ярковий, Дмитро МиколайовичUK: В магістерській роботі виконано огляд конструкцій для випробування осей колісних пар рухомого складу залізниць на витривалість. Дан опис методики побудови рівнянь рухів ланок стенду. Розраховані вихідні дані, що необхідні для визначення власних частот стенду. У пакеті Mathcad розроблений та налаштований алгоритм для визначення власних частот стенду. На математичній моделі виконані дослідження впливу на власні частоти розмірив важелів стенду. Побудовані графіки залежності власних частот стенда вид маси важелів, що пов’язана зі зміною розмірів їх перетину.Item Вплив технології спорудження колонної станції на напружено-деформований стан її конструкції та гірського масиву(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Гончар, Сергій ВолодимировичUKR: Магістерська робота виконана на 59 сторінках, містить 55 ілюстрації, 0 таблиці та 11 використаних джерел. В магістерській роботі виконано аналіз літературних джерел, присвячених науково-технічній задачі визначення параметрів напружено-деформованого стану колонної станції, а також зміна параметрів напружено-деформованого стану колонної станції і гірського масиву під час її спорудження. Розроблена скінченно-елементна модель колонної станції на різних етапах її спорудження. Проведений чисельний аналіз конструктивних елементів станційної конструкції методом скінченних елементів по етапам будівництва. Визначено максимальні параметри напружено-деформованого стану колонної станції в залежності від технології спорудження. Мета дослідження – визначити вплив технології спорудження колонної станції на напружено-деформований стан її конструкції та гірського масиву. Об’єкт дослідження – колонна станція метрополітену. Метод дослідження – метод скінченних елементів.