Магістерські роботи кафедри Автоматика та телекомунікації (КАТ)
Permanent URI for this collection
UK:Магістерські роботи кафедри Автоматика та телекомунікації (КАТ)
EN: Master Thesis " Automation and Telecommunications"
EN: Master Thesis " Automation and Telecommunications"
Browse
Browsing Магістерські роботи кафедри Автоматика та телекомунікації (КАТ) by Title
Now showing 1 - 20 of 66
Results Per Page
Sort Options
Item Автоматизація аналізу електромагнітних завад в рейкових колах від електрорухомого складу(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Зубко, Андрій ВікторовичUK: Магістерська робота виконана на 46 сторінках, містить 24 рисунки, 3 додатків, 16 літературних джерел. В магістерській роботі виконано аналітичний огляд проблеми електромагнітної сумісності рейкових кіл з електрорухомим складом, сформульовано постановку задачі аналізу електромагнітної сумісності рухомого складу з рейковими колами; розглянуто методи частотно-часового аналізу сигналу; створено метод, який дозволяє автоматизувати аналіз електромагнітних завад в рейкових колах, які використовуються на залізницях України, а саме виявляти перевищення енергії заданого рівня впродовж заданого інтервалу часу в певних смугах частот, які містять сигнальні частоти СА. Розроблено відповідний програмний засіб з використанням середовища MATLAB, мови програмування Java.Item Автоматизація вимірювання механічних параметрів реле залізничної автоматики(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Гринь, Тетяна ПетрівнаUK: Магістерська робота виконана на 58 сторінці, містить 12 ілюстрації, 5 таблиць та 13 використаних джерел. В магістерській роботі проведено аналіз методів перевірки електромагнітних реле залізничної автоматики, перевірка їх механічних,часових та електричних параметрів. Існуюча технологія перевірки реле залізничної автоматики має ряд недоліків: низький клас точності, низька чутливість, нерівномірність шкали, обмеженість нижньої межі вимірювань. Розроблена структурна схема автоматизованого вимірювального комплексу для перевірки параметрів реле першого класу безпеки та принципові схеми його блоків. Завдяки автоматизованому вимірювальному комплексу можливо виміряти часові, електричні та механічні параметри реле залізничної автоматики. Розроблений комплекс надає змогу суттєво скоротити час для перевірки та ремонту одного реле, збільшити точність вимірювань параметрів реле, збільшити продуктивність, підвищити безпеку руху потягів, зменшити вагогабаритні показники та вартість обладнання. Об’єкт проектування: технологія перевірки механічних параметрів реле залізничної автоматики.Item Автоматизація вимірювання механічних параметрів реле залізничної автоматики(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Осняч, Аліна ОлегівнаUK: В першому розділі проведено аналіз існуючої технології перевірки електромагнітних реле залізничної автоматики, перевірка їх часових, електричних і механічних параметрів. Виявлені такі недоліки існуючої технології перевірки реле на РТД: застосовуються застарілі стенди; низька точність вимірювань; від електромеханіка вимагає постійної зорової напруги; практично всі операції перевірки параметрів реле виконуються вручну, а це вимагає значних затрат часу; ряд параметрів оцінюються візуально Другий розділ включає в себе розробку вимірювального комплексу для перевірки параметрів електромагнітних реле залізничної автоматики. В дипломному проекті було розроблено структурну схему автоматичного вимірювального комплексу, а також принципові схеми його блоків. За допомогою автоматизованого вимірювального комплексу можливо виміряти часові, електричні та механічні параметри реле залізничної автоматики. В третьому розділі був розроблений метод автоматизованого вимірювання контактного тиску який дозволить вимірювати механічні параметри електромагнітних реле залізничної автоматики без зняття кожуху реле, що значно скоротить час перевірки реле. Мета дослідження – розробка автоматизованого методу вимірювання механічних параметрів реле. Об’єкт дослідження – електромагнітні релн першого класу надійності. Методи дослідження – диференційні рівняння, статистичний аналіз експериментальних даних, чисельні методи.Item Визначення раціональних періодів відновлення корпусної ізоляції ТЕД НБ-406(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) В’ячало, Василь ВасильовичUK: Завданням даної магістерської роботи є визначення раціональних періодів відновлення корпусної ізоляції ТЕД НБ-406. Метою роботи є вибір показника з найбільшою інформативністю про процес старіння корпусної ізоляції. Розробка програмного забезпечення визначення залишкового ресурсу ізоляції тягових електричних машин локомотивів з урахуванням початкової її якості та питомих витрат на відновлення. В першому розділі приведено огляд літературних джерел. В другому розділі пояснювальної записки пояснюються методи відновлення опору ізоляції обмоток ТЕД обґрунтовується актуальність обраної теми дослідження. В третьому розділі описуються методи контролю изоляції, засновані наявищі абсорбції зарядів, опис лабораторної установки і обектів дослідження. В четвертому розділі приведено розрахунки періодів напрацювання ізоляції до відновлення. В п’ятому розділі описані питання з електробезпеки при виконанні робіт з електричними системами та електрозахисними засобами. Результати проведеного дослідження можуть можуть бути застосовані для удосконалення систем автоматизації діагностики ТЕД локомотивів.Item Визначення раціональної періодичності технічного обслуговування елементів технологічного радіозв’язку(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Чернявський, Максим ОлеговичUKR: Кваліфікаційна робота виконана на 52 сторінках, містить 12 ілюстрацій, 3 таблиці, 20 використаних джерел. У роботі розглянуто визначення раціональної періодичності технічного обслуговування елементів технологічного радіозв’язку. Метою роботи є підвищення ефективності експлуатації елементів радіозв’язку шляхом використання отриманих рекомендацій про періодичність перевірок радіостанцій та ТО, після оцінки впливу помилок діагностування та умов експлуатації. Показана можливість визначення величини раціональної періодичності ТО виробів технологічного радіозв'язку на основі статичних даних імітаційного експерименту з моделлю, яка описує процес функціонування і ТО апаратури зв'язку у вигляді вкладеного ланцюга Маркова.Item Дистанційна діагностика станційних рейкових кіл(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Мацкевич, Станіслав СергійовичUKR: Магістерський проект виконано на 59 сторінках, містить 9 рисунків, 1 таблицю та 19 джерел використаної літератури. В магістерському проекті проаналізовано існуючі сучасні системи діагностування, виконаний аналіз несправностей, які виникають у пристроях автоматики та у рейкових колах. Приведено перелік основних вимог до рейкових кіл, проведено процес вибору точок для контролювання параметрів сигнальних систем автоблокування. Розроблено математичну модель розрахунку рейкових кіл 50 Гц та оснований на її базі метод автоматизованого діагностування рейкових кіл. Розроблено структурну схему автоматизованої системи діагностування рейкових кіл, розроблено принципову схему лінійного контролера та показано алгоритм його роботи. Висновок: впровадження спроектованого методу автоматизованого діагностування рейкових кіл кодового автоблокування з частотою 50 Гц дозволить знизити експлуатаційні витрати, підвищити надійність роботи рейкових кіл та підвищити безпеку руху поїздів на перегонах.Item Дослідження електромагнітного впливу тягового струму на кабельні лінії автоматики та зв‘язку та розробка засобів їх захисту(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Жирновий, Артур СергійовичUK: У дисертації проведено дослідження електромагнітного впливу тягового струму на кабельні лінії автоматики та зв‘язку та розробка засобів їх захисту. Метою роботи є дослідження електромагнітного впливу тягового струму на кабельні лінії автоматики та зв‘язку та розробка засобів їх захисту. Об’єкт дослідження – електричні процеси в тяговій мережі і їх електромагнітний вплив на кабельні лінії автоматики та зв‘язку. Предмет дослідження – методи та засоби захисту кабельних ліній автоматики та зв‘язку від електромагнітного впливу тягового струму. Для вирішення поставлених задач було проведено аналіз електричних процесів в тяговій мережі, проведено їх моделювання, наведені можливі шляхи вирішення задачі захисту кабельних ліній автоматики та зв‘язку від електромагнітного впливу тягового струму. Методи дослідження – теорія електричних кіл, математичні пакети комп‘ютерного моделювання, , методи проектування структурних і принципових схем.Item Дослідження електромагнітної сумісності електрорухомого складу зі схемами на IGBT транзисторах з пристроями залізничної автоматики(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Гайченко, Дмитро ЛеонідовичUK: Завданням дипломної магістерської роботи є дослідження електромагнітної сумісності рухомого складу на IGBT транзисторах з пристроями залізничної автоматики. В першому розділі проаналізовано схеми випрямлення, їх переваги, недоліки, в тому числі і на IGBT-транзистори. В другому розділі виконано моделювання роботи схем випрямлення в системі тягового електропостачання, в тому числі коефіцієнту спотворення синусоїдальності кривої напруги на первинній обмотці тягового трансформатору електровозу. В третьому виконано моделювання розподілу гармонійних складових тягового струму за фідерною зоною. В четвертому розділі оцінено електромагнітний вплив системи тягового електропостачання на роботу пристроїв СЦБ та зв’язку. В п’ятому розділі розроблено засоби захисту рейкових кіл від електромагнітних завад.Item Дослідження електромагнітної сумісності рейкових кіл з системою тягового електропостачання змінного струму на Одеській залізниці(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Роздорожний, Віталій ВікторовичUK: Завданням дипломної магістерської роботи є дослідження електромагнітної сумісності системи тягового електропостачання змінного струму з пристроями залізничної автоматики. В першому розділі проаналізовано причини виникнення електромагнітних завад в рейкових колах при електротязі змінного струму. В другому розділі удосконалено математичну модель системи тягового електропостачання змінного струму для дослідження розподілу електромагнітних завад в контактній і рейковій мережах, визначення струму електровозу. В третьому розділ дослідження впливу системи тягового електропостачання на якість електроенергії і оцінено параметри якості електроенергії в розподільчих мережах. В четвертому розділі оцінено електромагнітну сумісність електрорухомого складу на пристрої СЦБ та зв’язку.Item Дослідження електромагнітної сумісності систем залізничної автоматики і тягового електропостачання(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Кузін, Максим МихайловичUK: Задачею даної магістерської роботи була розробка математичної моделі системи тягового електропостачання ділянок з великою пропускною спроможністю. В першому розділу був проведений аналіз видів завад в рейкових колах та виявлені найбільш шкідливі з них. Вивчено вплив тягової мережі на роботу систем автоматики. В другому розділі проведений аналіз існуючих сучасних математичних моделей, та методів оцінки впливу тягової мережі на системи залізничної автоматики. Він показав, що зараз існує деяка кількість математичних моделей, але більшість з них не враховують або спрощують деякі параметри рельсових кіл та схеми заміщення електричних тягових мереж. Була розроблена математична модель, яка враховує більше число чинників, що впливають на розподіл гармонік струму і напруги в них. У третьому розділі на підставі експериментальних даних, які були одержані при дослідженні перегону Дніпропетровськ – Нижньодніпровськ-Вузол, зафіксований спектр частот в рейкових колах, проведений аналіз отриманих даних, причин появи гармонік різної частоти. Четвертий розділ присвячений імовірнісній оцінці розподілу гармонік тягового струму, який показав що гармоніки розподіляються по нормальному закону. П’ятий розділ призначено аналізу параметрів якості електричної енергії на тягових підстанціях.Item Дослідження роботи автошлагбауму залізничного переїзду нового покоління(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Семененко, Любов ОлексіївнаUK: Метою дипломної магістерської роботи є впровадження в авто шлагбаумах залізничних переїздів двигунів з постійними магнітами малої потужності . В першому розділі приведено аналіз існуючих типів автошлагбауму, їх схем управління, типів двигунів, сформульовано завдання для виконання поставленої мети. В другому розділі створена математична модель двигуна постійного струму з постійними магнітами для розрахунку первинних параметрів схеми заміщення кола якоря й розрахунку робочих і механічної характеристик й дано наукове обґрунтування впровадженню планетарного редуктора. В третьому розділі розроблений технічний опис і інструкція на автошлагбаум з двигунами з незалежними збудженням і планетарним редуктором. В четвертому розділі розроблені експлуатаційні та технічні вимоги для автошлагбауму нового типу, сформульовані вимоги щодо безпеки функцій, реалізованих переїзними засобами залізничної автоматики і телемеханіки. В п’ятому розділі проаналізовані перспективи впровадження я альтернативних джерел електричної енергії в системах електроживлення переїзної залізничної автоматики.Item Дослідження роботи двигунів постійного струму електроприводів промислового підприємства(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Сіданченко, Владислав МиколайовичUK: Задача даного дипломної магістерської роботи – розробити методику діагностування двигунів постійного струму стрілочних приводів, дати йому математичне обґрунтування й розробити математичну модель технічного обслуговування стрілочних приводів В першому розділі проаналізована статистика відмов пристроїв СЦБ й доведено, що відмови в стрілочних електроприводах складають 28 % з усіх пристроїв залізничної автоматики. Виконано аналіз існуючих методів і засобів діагностування двигунів постійного струму. В другому розділі розроблено методику діагностування двигунів постійного струму стрілочних електроприводів типу МСП шляхом осцилографування робочого струму. В третьому розділі здійснено розробку апаратно-програмного комплексу для технічного обслуговування стрілочних приводів на базі ООО ДОНПРОМТРАНС. В четвертому розділі розроблено математичну модель щітково-колекторного механізму двигунів постійного струму типу МСП.Item Дослідження стійкості математичної моделі формування поїздів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Єрешко, Дар’я СергіївнаUKR: Магістерська робота виконана на 57 сторінках, містить 10 рисунків, 1 таблицю та 20 джерел посилань. В роботі проведено дослідження з оцінки стану системи залізничної автоматики з взаємодією процесу обробки потоку поїздів на сортувальній станції, що дозволяє кваліфікувати тему роботи як актуальну. Розглянуто літературні джерела з моделювання складних систем. Процес потоку обробки поїздів на станції розглядається як найпростіший пуассонівський потік подій. Зроблено припущення, що процес формування поїздів пов’язано з станом системи залізничної автоматики. Розроблено математичну модель каналу формування поїздів як систему масового обслуговування на основі статистичних даних про вантажообіг на станції. Проведено дослідження на стійкість математичної моделі каналу формування поїздів. На основі отриманих результатів дослідження сформульовано висновки про потужності та стан системи залізничної автоматики при виконанні процедур сортувальної роботи. Відповідно до розробленої моделі процес обробки потоку поїздів для обраної станції є стійким процесом. Модернізації система залізничної автоматики не потребує. Результати роботи можуть бути використано для оцінювання стану систем залізничної автоматики при проектуванні та експлуатації сортувальних станцій.Item Дослідження та розробка системи контролю стану ліній зв’язку на залізничному транспорті(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Скалько, Віктор ВолодимировичUK: У дисертації досліджується проблема розробки підсистеми контролю та діагностування каналів і кабельних ліній зв'язку. Відмови в цифрових каналах зв'язку і пошкодження кабельних лінії зв'язку вимагають значного часу на їх усунення і призводять до великих економічних витрат і серйозних транспортних інцидентів. Мета дослідження розробка підсистеми контролю та діагностування каналів зв'язку і кабельних ліній зв'язку на мережі оперативно - технологічного зв'язку Укрзалізниці. Об'єкт дослідження – технологія обслуговування кабельних та оптоволоконних ліній зв’язку. Предмет дослідження – телекомунікаційні мережі оперативно - технологічного зв'язку Укрзалізниці. Методи дослідження – статистичний аналіз існуючих програм діагностування каналів зв’язку, дослідження якості каналів за допомогою прогнозування і діагностування, розробка структурної та принципової схеми вимірювального комплексу для контролю кабельних ліній зв’язку.Item Дослідження та розробка системи моніторингу сигнального струму тональних рейкових кіл(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Самокрик, Владислав СергійовичUK: У дисертації досліджено та проведена розробка системи моніторингу сигнального струму тональних рейкових кіл. Метою роботи є дослідження та розробка системи моніторингу сигнального струму тональних рейкових кіл. Об’єкт дослідження – електротехнічні процеси в рейкових колах тональної частоти. Предмет дослідження – методи та засоби моніторингу сигнального струму тональних рейкових кіл. Для вирішення поставлених задач було проведено аналіз електротехнічних процесів в рейкових колах тональної частоти, проведено їх моделювання, наведені можливі шляхи вирішення задачі автоматичного моніторингу сигнального струму тональних рейкових кіл, розроблені методи та засоби моніторингу. Методи дослідження – теорія електричних кіл, математичні пакети комп‘ютерного моделювання, , методи проектування структурних і принципових схем.Item Дослідження та розробка інтелектуалізованої системи моніторингу сигналів автоматичної локомотивної сигналізації(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Нікитенко, Богдан ОлеговичUK: У дисертації проведено дослідження електромагнітного впливу тягового струму та дестабілізуючих факторів на автоматичну локомотивну сигналізацію. Метою роботи є визначення діагностичних ознак основних дефектів спотворених кодових сигналів АЛСН, розроблення методу діагностування на основі вейвлет перетворень та дослідження методів класифікації дефектів на основі класифікаторів штучних нейронних мереж. Об’єкт дослідження – електричні процеси в рейковій лінії та в тракті передачі кодів АЛСН та їх вплив на достовірність передачі сигналів АЛСН. Предмет дослідження – методи та засоби моніторингу сигналів автоматичної локомотивної сигналізації. Для вирішення поставлених задач було проведено аналіз електричних процесів в рейковій лінії та в тракті передачі кодів АЛСН, проведено їх моделювання, наведені можливі шляхи вирішення задачі моніторингу сигналів автоматичної локомотивної сигналізації. Методи дослідження – теорія електричних кіл, математичні пакети комп‘ютерного моделювання, , методи проектування структурних і принципових схем.Item Дослідження та удосконалення системи автоматичної ідентифікації рухомого складу(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Лавренов, Сергій СергійовичUK: Магістерська робота виконана на 76 сторінок, містить 4 таблиці , 33 рисунки , 31 джерела літератури. В магістерській роботi розроблено структурну схему комплексної системи автоматичної ідентифікації рухомого складу і алгоритм її функціонування, який включає три режими роботи: тестування апаратури; ідентифікація рухомих одиниць; передача даних до станційного контролера. Розроблено структурну та принципову схеми контролера точкових датчиків а також алгоритм роботи кодового бортового датчика на базі pic-контролеру rfPIC12F675F. Розглянуто загальні принципи ув’язки системи автоматичної ідентифікації та МСДЦ КАСКАД, розроблені структурна та принципова електрична схеми, а також алгоритм роботи станційного контролера, який забезпечує ув’язку. Поєднання систем автоматичної ідентифікації та «КАСКАД» дозволяє автоматизувати такі процеси: логістики, операції навантаження-розвантаження, облік вагонів та вантажів, зважування вантажів та інші. Розроблено структурну схему комплексної системи автоматичної ідентифікації рухомого складу і алгоритм її функціонування, який включає три режими роботи: тестування апаратури; ідентифікація рухомих одиниць; передача даних до станційного контролера. Розроблено структурну та принципову схеми контролера точкових датчиків. В якості датчика фіксації проходу колісних пар було обрано електронний датчик ДЕ-96, який призначено для формування імпульсу електричного струму в момент фіксації проходу колеса рухомої одиниці.Item Дослідження фільтра низьких частот(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Перельотов, Антон ВолодимировичUKR: Магістерська робота виконана на 57 сторінок, містить 30 рисунків та 19 джерел літератури. В магістерській роботі приведено аналіз існуючої класифікації фільтрів, приведено їх амплітудно-частотні характеристики, розглянуто активні та пасивні фільтри низьких частот. Приведено методику вимірів частотних характеристик фільтрів низьких частот, описані вимоги до вимірювання частотних характеристик фільтру низьких частот, приведені приклади режимів роботи фільтра низьких частот таких як common mode та differential mode. Порівняно два види шумів, що мають місце при роботі фільтра в різних режимах. Розглянуто результати вимірів характеристик фільтра низьких частот у common mode та differential mode, визначено внесені втрати у фільтрі шляхом вибору правильної топології та дослідженні їх імпедансу.Item Діагностування двигунів змінного струму(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Шозда, Ігор ВадимовичUKR: Магістерська дисертація виконана на 66 сторінках, містить 14 ілюстрацій, 6 таблиць та 20 використаних джерел. У дисертації досліджується проблема діагностування двигунів стрілочних електроприводів. Мета дослідження – розробка методу діагностування двигунів змінного струму стрілочних приводів за спектральним аналізом струму статору, дати йому математичне обґрунтування. Об’єкт дослідження – двигуни змінного струму. Предмет дослідження – діагностування двигунів стрілочних електроприводів. В першому розділі виконано аналіз існуючих методів і засобів діагностування двигунів змінного струму. В другому розділі удосконалено методику діагностування двигунів стрілочних приводів змінного струму. В третьому розділі виконано експериментальні дослідження з контролю параметрів двигунів змінного струму і визначення несправностей. В четвертому розділі описані питання охорони праці при догляді за стрілочним електроприводом.Item Діагностування двигунів постійного струму стрілочних електроприводів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Карлюкова, Аліна ЮріївнаUK: Магістерська дисертація виконана на 64 сторінок, 6 таблиць, 24 рисунки, 20 джерел літератури. У дисертації досліджуються проблеми діагностування двигунів постійного струму стрілочних електроприводів. Виконано статистичний аналіз відмов пристроїв СЦБ, оцінено електромеханічні характеристики двигунів типу МСП-0,25 й можливі несправності в них. Запропоновано удосконалений метод технічної діагностики стану двигунів постійного струму шляхом осцилографування робочого струму. Розроблена математична модель двигуна постійного струму з послідовним збудженням в пакеті Simulink для визначення його параметрів і алгоритми для визначення несправностей в стрілочному двигуні постійного струму. Мета дослідження – удосконалення технології обслуговування двигунів постійного струму стрілочних електроприводів. Об’єкт дослідження – процес технічного обслуговування стрілочних двигунів постійного струму. Предмет дослідження – методи та засоби контролю стану двигунів постійного струму стрілочних приводів. Методи дослідження – основні закони з теорії електротехніки та електричних машин, вищої математики, чисельного аналізу, статистики.