Магістерські роботи кафедри Транспортна інфраструктура (КТІ)
Permanent URI for this collectionhttps://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/18290
ENG: Master Thesis Transport infrastructure
Browse
Item Обґрунтування необхідної кількості матеріалів і транспортних засобів для відновлення дорожнього одягу автомобільної дороги(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Більцан, Костянтин МиколайовичМагістерська дипломна робота виконана на 55 сторінках, містить 18 рисунків, 5 таблиць та 18 джерел. У магістерській роботі проведено розрахунки для відновлення дорожнього покриття залежно від рівня пошкоджень. Запропоновані рекомендації допоможуть у виборі оптимальних проєктних рішень та попередньо оцінити збитки, завдані руйнуванням або пошкодженням доріг внаслідок військової агресії з боку Російської Федерації. Розрахунки виконано на ЕОМ з застосуванням програм Microsoft Excel, AutoCADItem Проєкт реконструкції залізничного шляхопроводу в м. Чернігів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Більцан, Костянтин МиколайовичUKR: Магістерська робота виконана на 84 сторінках, містить 26 ілюстрацій, 20 таблиць та 30 використаних джерел. В магістерській роботі виконано варіантне проєктування та техніко-економічне порівняння варіантів реконструкції залізничного шляхопроводу під три колії через автодорогу по трьох варіантах, а також опрацьовано варіант реконструкції транспортної розв’язки біля шляхопроводу. Для обраного варіанту виконано збір постійних та тимчасових навантажень, визначення зусиль в перерізах плити існуючої та нової прогонових будов та виконано розрахунок і проєктування їх перерізів. Також розраховано елементи нового стояна, виконано з буро-січних паль. Розроблено технологію виконання робіт таким чином, щоб забезпечити безперервну роботу залізниці з почерговим перекриттям колій. Виконано аналіз можливості застосування віброізоляційних матів в якості прокладного матеріалу при улаштування безбаластної колії на залізобетонних прогонових будовах. Мета дослідження – проєкт реконструкції залізничного шляхопроводу в м. Чернігів. Об’єкт дослідження – шляхопровід. Метод дослідження – метод варіантного проєктування, метод граничних станів, аналіз.