Інші праці КЕП (ДМетІ)
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Administration of Online Promotion Policy(Publishing House “Baltija Publishing”, Riga, Latvia, 2024) Semenova, Tetіana V.; Babych, VitaliiUKR: Управління комунікаційною політикою в Інтернеті, дослідження видів інтернет-реклами, оцінка ефективності їх використання за допомогою системи запропонованих показників. Метою статті є вдосконалення рекламної політики суб'єктів господарювання з використанням мережі Інтернет. Методологія дослідження ґрунтується на загальнонаукових методах аналізу та синтезу, індукції та дедукції, спостереження та абстрагування, які використано для систематизації здобутків теорії та практики маркетингової політики просування. Результати. Розглянуто основні методологічні підходи щодо сутності та методів розробки рекламної кампанії в Інтернеті. Проведено аналіз ефективності комунікаційної політики конкретного підприємства. Досліджено фактори зовнішнього та внутрішнього середовища фірми, що впливають на результати її діяльності. Розраховано коефіцієнт еластичності попиту на рекламу. Визначено сильні та слабкі сторони рекламної політики підприємства. Проведено аналіз показників, що характеризують товарний асортимент компанії: ширина, довжина та середня глибина товарних груп. Визначено, що компанія працює на ринку В2С та на ринку В2В. Ринок В2С включає населення і становить 95% від загального обсягу продажів компанії. Ринок В2В складається з роздрібних підприємств України: зоокомпаній та притулків для тварин. Рекламна діяльність компанії включає: виробництво кольорової друкованої рекламної продукції; виробництво сувенірної продукції; розміщення реклами в спеціалізованих друкованих виданнях; підтримку сайту; роботу з клієнтами; презентацію продукції для груп запрошених покупців; участь у галузевій виставці. Практичне значення. Найбільша частка рекламних витрат припадає на Інтернет, витрати спрямовуються на підтримку власного сайту. Просування сайту, його внутрішня і зовнішня оптимізація є найбільш ефективним інструментом маркетингових комунікацій компанії. Коефіцієнт конверсії сайту становить 6,3%, що свідчить про достатній рівень ефективності цього рекламного каналу. Цінність/оригінальність. Удосконалено систему показників, що характеризують ефективність політики просування в Інтернеті. Запропоновано та обґрунтовано рекомендації щодо вдосконалення рекламної політики компанії за рахунок використання таргетованої реклами в соціальних мережах Facebook та Instagram.Item Фінансове планування та бюджетування(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Довбня, Світлана Борисівна; Найдовська, Ангеліна ОлексіївнаUKR: Навчально-методичні рекомендації призначені для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (бакалаврського рівня освіти) та містять рекомендації до виконання індивідуальних завдань з дисципліни «Фінансова планування та бюджетування», перелік питань для самооцінювання та список рекомендованої літератури для засвоєння матеріалів дисципліни.Item Маркетинг(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Семенова, Тетяна ВалеріївнаUKR: Навчально-методичні рекомендації призначені для використання здобувачами денної і заочної форми навчання під час виконання розрахунково-практичного індивідуального завдання та самостійного опрацювання теоретичного матеріалу з дисципліни «Маркетинг», яка входить до загального каталогу вибіркових дисциплін. Навчально-методичні рекомендації містять вихідні дані і методичні вказівки до виконання індивідуального завдання, а також теоретичні питання навчальної дисципліни, методичні рекомендації до їх вивчення, вимоги до оформлення роботи та критерії їх оцінювання.Item Комерційна діяльність у соціальних мережах(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Семенова, Тетяна ВалеріївнаUKR: Навчально-методичні рекомендації призначені для використання здобувачами денної і заочної форми навчання під час виконання розрахунково- практичного індивідуального завдання та самостійного опрацювання теоретичного матеріалу з дисципліни «Комерційна діяльність у соціальних мережах», яка входить до загального каталогу вибіркових дисциплін. Навчально-методичні рекомендації містять вихідні дані і методичні вказівки до виконання індивідуального завдання, а також теоретичні питання навчальної дисципліни, методичні рекомендації до їх вивчення, вимоги до оформлення роботи та критерії їх оцінювання.Item Інвестиційне проєктування(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Ігнашкіна, Тетяна БорисівнаUKR: Навчально-методичні рекомендації призначені для використання здобувачами денної і заочної форми навчання спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» під час самостійного опрацювання теоретичного матеріалу і виконання індивідуальних завдань з дисципліни «Інвестиційне проєктування». Навчально-методичні рекомендації містять перелік питань програми навчальної дисципліни, методичні рекомендації до їх вивчення, вихідні дані до виконання індивідуальних завдань, а також вимоги до оформлення роботи та критерії оцінювання.Item Економічний аналіз(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Ігнашкіна, Тетяна БорисівнаUKR: Навчально-методичні рекомендації призначені для використання здобувачами денної і заочної форми навчання спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» під час самостійного опрацювання теоретичного матеріалу і виконання індивідуальних завдань з дисципліни «Економічний аналіз». Навчально-методичні рекомендації містять перелік питань програми навчальної дисципліни, методичні рекомендації до їх вивчення, вихідні дані до виконання індивідуальних завдань, а також вимоги до її оформлення та критерії оцінювання.Item Бізнес-діагностика(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Ігнашкіна, Тетяна БорисівнаUKR: Навчально-методичні рекомендації призначені для використання здобувачами денної і заочної форми навчання під час самостійного опрацювання теоретичного матеріалу і виконання розрахунково- практичного індивідуального завдання з дисципліни «Бізнес-діагностика»,яка входить до загального каталогу вибіркових дисциплін. Навчально-методичні рекомендації містять перелік питань програми навчальної дисципліни, методичні рекомендації до їх вивчення, вихідні дані і методичні вказівки до виконання індивідуального завдання, а також вимоги до оформлення роботи та критерії їх оцінювання.Item Економіка та організація торгівлі(Укр. держ. ун-т науки і технологій, Дніпро, 2024) Семенова, Тетяна ВалеріївнаUKR: У навчальному посібнику викладено основні функції та класифікацію торговельних підприємств, сутність, аналіз та методику планування товарообігу. Призначений для опанування освітньої компоненти «Економіка та організація торгівлі» за спеціальністю 076 «Підприємництво та торгівля» для ОПП «Економіка та управління підприємством».Item Економічне управління підприємницькою діяльністю суб’єктів господарювання(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Довбня, Світлана Борисівна; Найдовська, Ангеліна ОлексіївнаUKR: Викладено зміст дисципліни «Економічне управління підприємницькою діяльністю суб'єктів господарювання», зокрема, розглянуто поняття економічного управління, його складові; розглянуто питання встановлення економічного порядку на підприємстві, основні форми організаційно-розпорядчих документів. Наведено характеристику бюджетування як процесу фінансового планування діяльності суб’єктів господарювання, стисло охарактеризовано основні форми бюджетних таблиць, способи їх заповнення даними. Надано характеристику видів та методів проведення фінансової діагностики підприємства з використанням системи оціночних показників та інтегральних моделей. Призначений для студентів другого (магістерського) рівня освіти спеціальності 076 – Підприємництво, торгівля та біржова діяльність усіх форм навчання.Item Обґрунтування господарських рішень і оцінювання ризиків. Частина 2(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Ігнашкіна, Тетяна Борисівна; Гончарук, Ольга Валеріївна; Найдовська, Ангеліна ОлексіївнаUKR: Викладено зміст другої частини дисципліни «Обґрунтування господарських рішень і оцінювання ризиків», в якій розглянуті питання сутності, класифікації, критеріїв прийняття рішень в умовах невизначеності та ризику, оцінювання підприємницьких ризиків, викладені основи ризик-менеджменту. Призначений для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 076 – Підприємництво, торгівля та біржова діяльність. Також може бути корисним студентам інших економічних спеціальностей.Item Методичні вказівки до виконання кваліфікаційних робіт зі спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Ігнашкіна, Тетяна БорисівнаUKR: Визначено спрямованість, тематику, зміст і порядок оформлення кваліфікаційних робіт бакалаврського та магістерського рівнів вищої освіти студентами спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». Конкретизовані вимоги до обсягу, структури, змісту, оформлення кваліфікаційних робіт з урахуванням особливостей фахової підготовки та вимог чинних галузевих стандартів вищої освіти.Item Стратегія підприємства. Частина 2(НМетАУ, Дніпро, 2021) Довбня, Світлана Борисівна; Найдовська, Ангеліна ОлексіївнаUKR: Викладено зміст другої частини дисципліни «Стратегія підприємства», зокрема, розглянуто особливості різних видів стратегій підприємства, питання альтернативності в процесі стратегічного планування, а також методи обґрунтування стратегій різного рівня. Призначений для студентів спеціальності 076 – підприємництво, торгівля та біржова діяльність усіх форм навчання.Item Обґрунтування господарських рiшень i оцiнювання ризикiв(НМетАУ, Дніпро, 2021) Ігнашкіна, Тетяна Борисівна; Гончарук, Ольга Валеріївна; Кербікова, Алла СтепанівнаUKR: Посібник присвячений розгляду сутнісної характеристики, технології прийняття й методичним основам розробки та обґрунтування господарських рішень. Призначений для студентів спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (бакалаврський рівень). Також може бути корисним студентам інших економічних спеціальностей.