Охоронні документи
Permanent URI for this collectionhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/12012
UKR: Охоронні документи
ENG: Protection documents
ENG: Protection documents
Browse
Item Автоматична система регулювання кута випередження подачі палива у дизельних двигунах(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Боднар, Борис Євгенович; Кислий, Дмитро Миколайович; Дудко, Сергій Петрович; Петрівський, Дмитро РомановичUKR: Автоматична система регулювання кута випередження подачі палива у дизельних двигунах, яка включає робочий циліндр з камерою згоряння та встановленою у ній форсункою, містить паливовприскуючий насос, плунжер, встановлений у втулці, розподільчий вал з встановленими на ньому паливними шайбами та датчик вимірювання тиску у циліндрі, яка відрізняється тим, що містить датчик вимірювання частоти обертання колінчатого вала, встановлений на колінчатому валу дизельного двигуна, датчик вимірювання температури відпрацьованих газів, встановлений у випускному колекторі дизельного двигуна, зв'язані за допомогою дротів з блоком підсумовування сигналів, блок перетворення електричного сигналу у механічний,з встановленим у ньому штоком, та блок регулювання кута випередження подачі палива, що включає ведену шестірню, ведучу шестірню, шліцевий ведучий вал, встановлені на дизельному двигуні.Item Вітряний генератор енергії(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2012) Івін, Віталій Федорович; Боднар, Борис Євгенович; Стеценко, Іван Дмитрович; Горбатюк, Валентин ВалерійовичUKR: Вітроустановка має башту з юбкою, вітряний двигун, генератор, тепловий насос, пристрій для завихрення повітряного потоку.Item Система енергопостачання пристроїв кондиціювання повітря в пасажирському вагоні(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Івін, Віталій Федорович; Боднар, Борис Євгенович; Титаренко, Ігор Валерійович; Стеценко, Іван Дмитрович; Коротков, Олександр ВолодимировичUKR: Система енергопостачання пристроїв кондиціювання повітря в пасажирському вагоні містить генератор електричної енергії, з'єднаний з колісною парою через редукторно-карданну передачу, і споживачі енергії у вигляді компресора та вентиляційних пристроїв. Між генератором електричної енергії і колісною парою додатково розташований маховик, з'єднаний з колісною парою редуктором з муфтою. Між маховиком і генератором електричної енергії встановлений варіатор, призначений для періодичного підключення маховика до генератора.Item Система опалення залізничного вагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Івін, Віталій Федорович; Боднар, Борис Євгенович; Титаренко, Ігор Валерійович; Стеценко, Іван Дмитрович; Коваленко, Ольга ВалеріївнаUKR: 1. Система опалення залізничного вагона, що включає котел та транспортувальні трубопроводи, яка відрізняється тим, що котел розташований нижче рівня підлоги вагона і в ньому розміщена крильчатка, яка закріплена на валу, з'єднаному через редуктор з віссю колісної пари, а транспортувальні трубопроводи виготовлені у вигляді термосифонів, підключених гарячими кінцями до котла.2. Система опалення за п. 1, яка відрізняється тим, що на валу крильчатки встановлена фрикційна муфта, включення якої зблоковане з системою гальмування вагона.3. Система опалення за п. 2, яка відрізняється тим, що муфта додатково має автономне включення.Item Спосіб визначення потужності дизеля(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Боднар, Борис Євгенович; Сердюк, Володимир Никандрович; Капіца, Михайло Іванович; Кислий, Дмитро Миколайович; Крюков, Володимир Анатолійович; Опарін, Руслан ІгоровичUKR: Спосіб визначення потужності дизеля, з'єднаного з гідропередачею, включає запуск дизеля, встановлення заданого швидкісного режиму обертання колінчатого вала дизеля, гальмування турбінного колеса гідротрансформатора, заповнення маслом гідротрансформатора, вимірювання тиску повітря наддування, вимірювання середньої температури випускних газів та максимального тиску згорання палива. Всі параметри вимірюють на кожній позиції контролера керування.Item Спосіб визначення потужності дизеля (патент 50860)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Боднар, Борис Євгенович; Капіца, Михайло Іванович; Парубок, Сергій Іванович; Грищенко, Володимир АнатолійовичUKR: Спосіб визначення потужності дизеля належить до вимірювальної техніки, зокрема до галузі діагностування дизелів тепловозів з гідропередачею.Item Спосіб визначення потужності дизеля (патент 53374)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Боднар, Борис Євгенович; Капіца, Михайло Іванович; Кислий, Дмитро Миколайович; Гончаров, Євген Олександрович; Карнаух, Олександр АнатолійовичUKR: Спосіб визначення потужності дизеля, при якому запускають дизель, з'єднаний з гідропередачею та навантажують пусковим гідротрансформатором у режимі " вибігу". При цьому к.к.д. останнього рівний нулю і ефективна потужність дизеля повністю витрачається на підігрівання мастила гідропередачі. Заміряють кількість теплоти, яка відводиться охолоджуючим пристроєм, та теплоти, яка відводиться у навколишнє середовище.Item Спосіб визначення тривалості холодної обкатки дизеля тепловоза за параметрами струму привідного електродвигуна(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Боднар, Борис Євгенович; Очкасов, Олександр Борисович; Черняєв, Дмитро Вікторович; Ключич, Роман ВасильовичUKR: Спосіб визначення тривалості холодної обкатки дизеля тепловоза за параметрами струму привідного електродвигуна, при якому обкатка дизеля тепловоза відбувається на стенді з привідним електродвигуном. Для визначення характеристики припрацювання кожного циліндра дизеля тепловоза вимірюють миттєве значення струму привідного електродвигуна та синхронізують отримане значення струму за порядком роботи циліндрів дизеля за допомогою сигналу від датчика синхронізації частоти обертання колінчастого вала.Item Спосіб діагностування гідравлічної передачі тепловоза при стендових випробуваннях(ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2020) Боднар, Борис Євгенович; Очкасов, Олександр Борисович; Коренюк, Роман ОлександровичUKR: Спосіб діагностування гідравлічної передачі тепловоза при стендових випробуваннях. При випробуваннях для визначення величини механічних втрат в гідравлічній передачі турбінні колеса розганяють до встановленої окружної швидкості, гідравлічну передачу переводять в режим гальмування під дією власних сил тертя, за допомогою датчика частоти обертання вимірюють час зупинки вихідного вала гідравлічної передачі від встановленої окружної швидкості до нуля.Item Спосіб діагностування тепловозних двигунів внутрішнього згоряння за нерівномірністю частоти обертання колінчастого вала та параметрами пускового струму(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Боднар, Борис Євгенович; Очкасов, Олександр Борисович; Черняєв, Дмитро Вікторович; Гасюк, Руслан-Василь ВасильовичUKR: Спосіб діагностування тепловозних двигунів внутрішнього згоряння здійснюють за нерівномірністю частоти обертання колінчастого вала та параметрами пускового струму. Колінчастий вал двигуна внутрішнього згоряння з'єднують з датчиком, яким вимірюють миттєву кутову швидкість обертання колінчастого вала, акумуляторну батарею з'єднують з датчиком, яким вимірюють пусковий струм. Синхронізують отримані сигнали миттєвої кутової швидкості та пускового струму за порядком роботи циліндрів з використанням сигналу від датчика синхронізації, встановленого на паливній трубці високого тиску будь-якого циліндра.Item Спосіб діагностування тягових електродвигунів за нерівномірністю частоти обертання вала якоря(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2013) Боднар, Борис Євгенович; Очкасов, Олександр Борисович; Коренюк, Роман Олександрович; Черняєв, Дмитро Вікторович; Чернишов, Сергій МихайловичUKR: Спосіб діагностування тягових електродвигунів за нерівномірністю частоти обертання вала якоря, в якому вал якоря тягового електродвигуна з'єднують з датчиком, яким вимірюють миттєву кутову швидкість обертання вала якоря.Item Інформаційно-вимірювальна система стенда випробувань гідравлічних передач тепловозів (патент 123652)(ДП «Український інститут промислової власності», Київ, 2018) Клюшник, Ігор Анатолійович; Боднар, Борис Євгенович; Очкасов, Олександр Борисович; Коренюк, Роман ОлександровичUKR: Інформаційно-вимірювальна система стенда випробувань гідравлічних передач тепловозів містить два безконтактні оптичні фотодатчики вимірювання частоти обертання, два датчики тиску масла, чотири датчики температури масла, два датчики струму, два датчики напруги, два мікроконтролера-перетворювача сигналу, контрольно-вимірювальний комп'ютер. Також містить додатковий безконтактний оптичний фотодатчик вимірювання частоти обертання турбінного вала першого гідротрансформатора, три формувачі, три індикатори, десять перетворювачів-індикаторів, дві схеми узгодження передачі виміряних значень сигналу з комп'ютером.