Магістерські роботи кафедри Автоматика та телекомунікації (КАТ)
Permanent URI for this collectionhttps://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/18282
ENG: Master Thesis " Automation and Telecommunications"
Browse
Item Дослідження впливу нових типів електрорухомого складу на роботу рейкових кіл(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Носов, Павло ВалентиновичUKR: Магістерська робота виконана на 59 сторінках, містить 31 рисунок та 24 джерела літератури. В магістерській роботі проведені дослідження і аналіз впливу роботи нових типів електрорухомого складу на роботу тональних рейкових кіл. В роботі розроблено схемотехнічну модель для дослідження електромагнітного впливу тягових перетворювачів нових типів електрорухомого складу з асинхронним тяговим двигуном на роботу тональних рейкових кіл. Запропонована модель дає можливість визначити гармонічний склад зворотного тягового струму у рейкових лініях від локомотивів з асинхронним тяговим двигуном при різних режимах ведення локомотиву. Мета дослідження – виявлення найбільш несприятлевих для роботи рейкових кіл режимів роботи тягових перетворювачів нових типів електрорухомого складу з асинхронним тяговим двигуном. Галузь застосування: системи керування рухом поїздів на залізничному транспорті. Висновок. При дослідженні було розглянуто режими керування тяговими перетворювачами: 1500 режим, що застосовується при пуску двигуна і при малих швидкостях, 1800 режим, який використовується при веденні локомотива у режимі тяги, та режим широтно-імпульсної модуляції. Останній є найбільш доцільним для використання, тому що при високих значеннях несучої частоти завдає мінімум заважаючого і небезпечного впливу на нормальну роботу рейкових кіл при використанні нових електровозів на ділянках залізниць, обладнаних тональними рейковими колами.Item Підвищення функціональної безпеки рейкових кіл(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Носов, Павло ВалентиновичUKR: Магістерська робота виконана на 54 сторінках, містить 13 рисунків, 2 таблиці та 15 джерел літератури. У першому розділі проведено огляд систем автоблокування, що базуються на тональних рейкових колах, які є діючим і перспективним засобом забезпечення безпеки руху. У другому розділі розглянуто метод селективної компенсації завад у рейкових колах, що дозволяє підвищити їх функціональну безпеку. В третьому розділі проведено математичне моделювання застосування методу селективної компенсації завад у рейкових колах. Мета дослідження – розробка методів і технічних рішень, спрямованих на підвищення функціональної безпеки рейкових кіл шляхом зниження впливу електромагнітних завад, забезпечення їхньої стійкої роботи в умовах дестабілізуючих факторів та покращення надійності систем залізничної автоматики для підвищення загальної безпеки руху поїздів. Галузь застосування: системи керування рухом поїздів на залізничному транспорті. Висновок. Розроблено наукове обґрунтування методу селективної компенсації завад у РК, який полягає в зменшенні тільки тих завад, частоти яких відповідають смугам роботи колійних приймачів РК. Це дозволяє покращити безпеку функціонування РК та значно знизити електроспоживання й потужність компенсуючих пристроїв. Оцінено підвищення функціональної безпеки. Впровадження запропонованого методу селективної компенсації завад у РК знижує інтенсивність відмов, що сприяє підвищенню функціональної безпеки РК на 21%. Також проведено оцінку зниження ризиків