Магістерські роботи кафедри Автоматика та телекомунікації (КАТ)
Permanent URI for this collectionhttps://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/18282
ENG: Master Thesis " Automation and Telecommunications"
Browse
Item Дистанційна діагностика станційних рейкових кіл(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Брянцев, Іван ЄвгеновичUKR: Магістерська робота виконана на 61 сторінці, містить 10 рисунків, 1 таблицю та 18 джерел літератури. В роботі проаналізовано існуючі сучасні системи діагностування рейкових кіл, приведено аналіз роботи станційних рейкових кіл за 2023 рік та проведено аналіз відмов, котрі трапляються в системах залізничної автоматики та насамперед у станційних рейкових колах. Спроектовано математичну модель розрахунків станційних рейкових кіл 50 Гц та розроблено на базі даних розрахунків спосіб автоматизованого діагностування параметрів рейкових кіл, а також проведено експериментальну перевірку спроектованого способу завдяки порівнянню прорахованих та базових значень коефіцієнтів чотириполюснику рейкової лінії. Розроблено структурні схеми системи дистанційної діагностики станційних рейкових кіл 50 Гц. Впровадження даної системи діагностування станційних рейкових кіл 50 Гц дасть можливість: оперативно виявляти відмови станційних РК,зменшити час пошуку та усунення несправностей станційних РК, контролювати параметри станційних РК в автоматичному режимі, знизити час знаходження людей на перегоні, виконати перехід з планово-запобіжного методу обслуговування станційних РК до методу обслуговування «по стану», зберігання результату діагностування у базі даних надає можливість слідкувати за впливом погодних умов на змінення параметрів рейкового кола які відстежуються.Item Система слідкування за переміщенням рухомого складу та вантажів на залізничному транспорті(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Большаков, Євгеній ГеннадійовичUKR: Магістерська робота виконана на 51 сторінці, містить 17 рисунків, 1 таблицю та 19 джерел літератури. У роботі проведений аналіз існуючих сучасних систем ідентифікації рухомого складу який показав, що зараз існує деяка кількість систем ідентифікації, що забезпечують добрі функціональні можливості, та їх застосування на залізницях України є економічно ефективним. Розроблено систему автоматизованого контролю та ідентифікації рухомого складу та проведений вибір діапазону роботи СВЧ – модуля системи автоматичної ідентифікації. Розроблена структурна і принципова схеми, а також алгоритми роботи пасивного датчика системи ідентифікації рухомого складу. Впровадження розробленої системи автоматизованої ідентифікації рухомого складу дозволить зчитувати інформацію на швидкості рухомого складу до 300 км/годину, скоротити час обробки інформації, що підвищить якість роботи залізничного транспорту, забезпечити незалежність роботи системи від метеорологічних умов, знизити енергоспоживання та зменшити експлуатаційні витрати