Магістерські роботи кафедри Автоматика та телекомунікації (КАТ)
Permanent URI for this collectionhttps://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/18282
ENG: Master Thesis " Automation and Telecommunications"
Browse
Item Підвищення пропускної здатності залізничної ділянки шляхом впровадження цифрового радіоканалу та технології віртуальних блок-ділянок(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Нудьга, Андрій ВолодимировичUKR: Магістерська робота виконана на 67 сторінках, містить 25 ілюстрацій, 2 таблиці та 19 використаних джерел. В магістерській роботі проведений аналіз існуючих вітчизняних та закордонних систем залізничного радіозв’язку. Запропонована структурна схема та алгоритм роботи системи інтервального регулювання рухом поїздів на базі цифрового зв’язку, яка враховує особливості вітчизняних систем залізничної автоматики. Проведений порівняльний аналіз пропускної здатності перегону при використанні трьохзначного автоблокування, а також систем інтервального регулювання з рухливими блок-ділянками. Розроблена імітаційна модель базової станції системи цифрового залізничного радіозв’язку як пріоритетної системи масового обслуговування. Мета роботи – підвищення пропускної здатності залізничних ділянок шляхом впровадження цифрового радіоканалу та технології віртуальних блок-ділянок. Об’єкт розробки – система інтервального регулювання руху поїздів на базі цифрового радіозв’язку. Методи дослідження – аналіз існуючих технічних рішень, методи розробки алгоритмів роботи та програмного забезпечення, методи теорії масового обслуговування, методи статистичного моделювання