Магістерські роботи кафедри Комп'ютерні інформаційні технології (КІТ)
Permanent URI for this collectionhttps://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/18548
ENG: Master Thesis "Computer Information Technologies"
Browse
Item Вплив максимальної швидкості на тягово-енергетичні показники при реконструкції ділянки залізниці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Пещерських, В’ячеслав СергійовичUKR: Магістерська дипломна робота виконана на 51 сторінках, містить 18 ілюстрацій, 11 таблиць та 13 джерело. Магістерську роботу присвячено дослідженню впливу максимальної швидкості на тягово-енергетичні показники при реконструкції ділянки залізниці. За об’єкт дослідження прийнята двоколійна ділянка залізниці з електричною тягою. Предмет дослідження – тягово-енергетичні показники при різних рівнях швидкості проїзду станцій на ділянці П’ятихатки – Дніпро. Мета роботи − розробка рекомендацій щодо економічно доцільної ліквідації бар’єрних місць, що перешкоджають реалізації високих швидкостей руху на ділянці П’ятихатки – Дніпро, з метою досягнення максимальної швидкості та дослідження впливу максимальної швидкості на тягово-енергетичні показники при реконструкції ділянки залізниці. В роботі застосовано математичну модель, яка дозволяє оцінювати вплив максимальної швидкості на тягово-енергетичні показники при реконструкції ділянки залізниці. Розрахунки виконано на ЕОМ з застосуванням програм Microsoft Excel, MoveRW. Використовуючи досвід європейських країн досліджені умови, за яких доцільно підвищувати рівень максимальної швидкості при реконструкції напрямку. На основі результатів вітчизняних та зарубіжних наукових розробок намічено шляхи вирішення проблеми, що стосується впровадженню швидкісного руху поїздів з урахуванням існуючої інфраструктури, геополітичних, топографічних та інших умов