Бакалаврські випускні роботи кафедри Транспортна інфраструктура (КТІ)
Permanent URI for this collectionhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/15439
ENG: Bachelor thesis "Transport infrastructure"
Browse
Item Капітальний ремонт колії в умовах суспільно-політичних обставин(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Постовой, Євген АндрійовичUKR: Бакалаврська кваліфікаційна робота складається з 4 розділів та загальних висновків. Робота включає 8 рисунків та 1 таблиці. Загальний обсяг дипломного проекту становить 55 сторінки. Кількість використаних літературних джерел – 14. Об'єктом досліджень є: Капітальний ремонт колії в умовах суспільно-політичних обставин У дипломному проекту згідно вихідних даних було визначено, що задана ділянка колії відноситься до II категорії. Накреслено поперечний профіль баластної призми. Товщина шару нового або очищеного баласту під шпалами не менше 40 см. Було розглянуто проектування рейкової колії на ділянках траси зі зміщенням колії на величину =70м на ділянці об'їзду. Визначені основні параметри об'їзду. До основних параметрів, на ділянці зміщення при проектуванні обхідної колії відзначені: кут повороту в межах кривої, оптимального радіуса кривої, підвищення зовнішньої рейки над внутрішньою, що задовольняє техніко-економічним вимогам і умовам комфортабельності їзди пасажирів, визначена довжина і основні елементи перехідних кривих, а також повна довжина ділянки переходу з початкової колії на зміщену Складено технологічний процес з капітального ремонту колії. Вибрано ланцюг машин для виконання робіт, розроблені графіки виконання основних робіт у «вікно» та опоряджувальних робіт. Роботи з ремонту колії виконуються на перегоні за три дні. В перший день тривалість робіт у «вікно» на фронті 1650 м по заміні рейко-шпальної решітки за 6 годин 58 хвилин, зайнято 46 монтерів колії та 30 машиністів. На другий день, глибоке очищення баластного шару машиною RM-80 в окремо «Вікно» тривалістю 15 годин 20 хвилин.. Очищення засміченого баластового шару виконується за один день на ділянці 1650 м, за дві зміни. Опоряджувальні роботи виконується на третій день. Розглянуто комплекс заходів з охорони праці для безпечного виконання працівниками робіт. із застосуванням важких колійних машин і механізмів. Вибрано схему огородження місця робіт. Даний технологічний процес з капітального ремонту колії, може бути взятий за основу, при проектування рейкової колії на ділянках траси зі зміщенням на ділянках об'їзду з відповідними характеристикамиItem Ремонт ділянки колії з визначенням параметрів кривої(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Мотуз, Анатолій МихайловичUKR: Пояснювальна записка складається з 55 сторінок друкованого тексту, містить 5 рисунків, 1 додаток та 8 літературних джерел. Об’єктом розробки – технологічний процес виконання реконструкції, технічного переоснащення ділянки залізничної колії. Мета роботи – розробка проєкту виконання реконструкції, технічного переоснащення ділянки залізничної колії з урахуванням наявності кривої. Методи дослідження: аналітичні розрахунки елементів проєктування та утримання залізничної колії за існуючими методиками; адаптація технологічних процесів ремонту колії під задані умови. Одержані результати полягають в тому, що на основі заданого потоку поїздів було обґрунтовано категорію і конструкції верхньої будови колії після ремонту, визначено параметри кривої, такі як підвищення і довжина перехідної кривої, розроблено проєкт організації та технології ремонтних робіт, запропоновані заходи, щодо забезпечення безпеки руху поїздів під час виконання ремонту.Item Розробка проекту ремонту колії в умовах суспільно політичних обставин(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Левковський, Сергій СергійовичUKR: Бакалаврська кваліфікаційна робота складається з 4 розділів та загальних висновків. Робота включає 8 рисунків та 3 таблиці. Загальний обсяг дипломного проекту становить 56 сторінки. Кількість використаних літературних джерел – 13. Об'єктом досліджень є проект виконання Капітальний ремонт колії в умовах суспільно-політичних обставин У дипломному проекті згідно вихідних даних було встановлено що задана ділянка відноситься до III категорії колії, і має таку характеристику: ланкова колія; рейки типу Р65,UIC60, нових 1 групи, 1класу та старопридатних типу Р65,UIC60 1-ї групи придатності. Скріплення і шпали нові. Епюра шпал така ж як і на коліях I категорії (1840 шт/км в прямих та кривих). Баласт щебеневий. Товщина шару під шпалами не менше 35 см після ремонту. Для прямой ділянкі колії був розрахован сумарний максимальний δmax = 39мм і мінімальний δmin = 5мм зазор між рейками та гребенями коліс для локомотивів. В кривій ділянці колії з радіусом 600 м, було розраховано ширину колії при вільному, примусовому та заклиненному вписуванню локомотивів (тепловоза ВЛ60 і електровоза ЧС2 ) на підставі геометричних характеристик. Складено технологічний процес з капітального ремонту колії по заміні рейко-шпальної решітки. з очисткою щебеню машиной ЩОМ-4 на фронті робіт 1200 м за один день. При використанні машини ЩОМ-4 працює 73 монтер колії та 49 механіків з тривалістю робіт у «вікно» 4 год.8 хв. Розроблено графіки опоряджувальних за два дня і робіт по днях В перший день зайнято 33 монтерів колії та 32 механіка. Розроблений проект ремонту залізничної колії може бути взятий за основу для ділянок з відповідними характеристиками, в тому числі з наявністю кривих. У четвертому розділі розроблено заходи, щодо забезпечення безпеки руху поїздів, виконання працівниками робіт з машинами із укладання, підбивки, виправки і стабілізації колії. Вибрано схему огородження місця робіт