Інші праці КЕкІ (ДМетІ)
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Прикладне програмування в бізнесі(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Лозовська. Людмила Іванівна; Бандоріна, Лілія Миколаївна; Савчук, Роман Вячеславович; Климкович, Тетяна ОлександрівнаUKR: Навчальний посібник призначений для використання студентами денної та заочної форм навчання спеціальності 126 «Інформаційні системи та технології» (бакалаврський рівень) під час вивчення дисципліни «Прикладне програмування в бізнесі». Містить методичні матеріали для вивчення основ програмування мовою високого рівня С#. Одночасне ознайомлення з можливостями системи програмування і конструкцій мови програмування дозволяє студентам з перших занять одержати уявлення про технологію розробки Windows-додатків.Item Урахування геометричнї нелінійності при математичному моделюванні задач теорії пружності(Український державний університет науки і технологій, ІВК «Системні технології», Дніпро, 2023) Білова, Оксана ВікторівнаUKR: Рішення багатьох важливих для практики проблем, що виникають у сучасній техніці, не завжди можна отримати традиційними методами теорії аналітичних функцій або за допомогою інтегральних перетворень. Це стосується, наприклад, контактних задач, в яких враховуються кінцеві розміри області хоча б в одному напрямку, або досліджуються середовища з криволінійною анізотропією і т. д. Засоби математичної теорії пружності малоефективні для вивчення таких проблем. У цьому випадку доцільно використовувати досягнення теорії потенціалу. Одночасне використання асимптотичних методів навіть у складних випадках дозволяє отримати обґрунтовані наближені рівняння, з'ясувати якісні закономірності, отримати аналітичні розв'язки задач. У статті представлено узагальнення методу збурень, що дозволяє звести дослідження складних задач геометрично нелінійної теорії пружності (у площинній та просторовій постановці) до послідовного розв’язання більш простих крайових задач теорії потенціалу. Геометрично нелінійна теорія пружності містить деякі особливості, які відрізняють її від класичної (лінійної). Основна відмінність полягає у врахуванні різниці між геометрією недеформованого та деформованого станів досліджуваного тіла, коли відбуваються рухи, що викликають значні зміни геометрії тіла. При цьому рівняння рівноваги необхідно складати з урахуванням зміни форми і розмірів конструкцій. Врахування скінченних деформацій, що при створенні математичних моделей призводить до значних труднощів у вирішенні задач, але в той же час наближає модель до реальної задачі.Item Збірник наукових праць Всеукраїнської інтернет-конференції «Економічна кібернетика: управління даними, хмарні технології та інфокомунікації»(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025)UKR: Збірник наукових статей за матеріалами Всеукраїнської інтернет-конференції, присвяченої дослідженню, розробці та використанню моделей вирішення завдань у складних управлінських системах, інструментів та методів управління даними, їх організації, безпеці, використанню, обміну, архівуванню, сучасних хмарних технологій. Матеріали збірника будуть корисними науковцям, аспірантам, що займаються дослідженнями проблем у сфері економіко-математичного моделювання, розробки та використання комп’ютерних систем та інформаційних технологій в бізнесі, а також практичним працівникам.Item Технологія проєктування та адміністрування баз даних. Частина 1(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Бандоріна, Лілія Миколаївна; Савчук, Лариса Миколаївна; Удачина, Катерина Олександрівна; Савчук, Роман ВячеславовичUKR: Навчально-методичні рекомендації призначені для використання студентами спеціальностей 126 «Інформаційні системи і технології і», 051 «Економіка» заочної та денної форм навчання (бакалаврський рівень) під час виконання лабораторних робіт з дисципліни «Технологія проєктування та адміністрування баз даних». Навчально-методичні рекомендації містять основні теоретичні положення для засвоєння матеріалу, інструкції до виконання лабораторних робіт, запитання до захисту лабораторних робіт.Item Вища математика. Частина 1(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Моня, Андрій ГригоровичUKR: Навчально-методичні рекомендації призначені для використання студентами спеціальності 126 «Інформаційні системи та технології» та інших інженерних спеціальностей заочної форми навчання під час виконання індивідуальних завдань з дисципліни «Вища математика». Навчально-методичні рекомендації містять основні теоретичні положення для засвоєння матеріалу, зразки розв’язування прикладів, інструкції до виконання індивідуальних завдань, індивідуальні завдання, вимоги оформлення робіт.Item Навчально-методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи зі спеціальності 126 – Інформаційні системи та технології (бакалаврський рівень)(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Бандоріна, Лілія Миколаївна; Савчук, Лариса Миколаївна; Савчук, Лариса Миколаївна; Удачина, Катерина Олександрівна; Підгорна, Катерина ДмитрівнаUKR: Навчально-методичні рекомендації призначені для використання студентами денної та заочної форм навчання спеціальності 126 – Інформаційні системи та технології (бакалаврський рівень) під час виконання кваліфікаційної роботи. У навчально-методичних рекомендаціях наведено тематику, зміст і порядок оформлення кваліфікаційної роботи бакалаврського рівня вищої освіти студентами спеціальності 126 – Інформаційні системи та технології. Конкретизовані вимоги до обсягу, структури, змісту, оформлення кваліфікаційної роботи з урахуванням особливостей фахової підготовки та вимог чинних галузевих стандартів вищої освіти.Item Технологія проєктування інформаційних систем(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Лозовська, Людмила Іванівна; Савчук, Лариса Миколаївна; Климкович, Тетяна ОлександрівнаUKR: Навчально-методичні рекомендації призначені для використання студентами денної та заочної форм навчання спеціальностей 051 – Економіка, 126 – Інформаційні системи та технології (бакалаврський рівень) під час виконання лабораторних робіт з дисципліни «Технологія проєктування інформаційних систем». Містить навчально-методичні матеріали для вивчення основ структурного та об’єктно-орієнтованого проєктування. Ознайомлення з можливостями технологій проєктування інформаційних систем дозволяє студентам з перших занять одержати уявлення про технологію розробки структурних та об’єктно-орієнтованих додатків.Item Моделі і структури даних інформаційних систем(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Савчук, Лариса Миколаївна; Удачина, Катерина Олександрівна; Савчук, Роман Вячеславович; Климкович, Тетяна ОлександрівнаUKR: Навчально-методичні рекомендації призначені для використання студентами спеціальностей 126 – Інформаційні системи і технології, 051 – Економіка заочної та денної форм навчання під час виконання лабораторних робіт з дисципліни «Моделі і структури даних інформаційних систем». Навчально-методичні рекомендації містять основні теоретичні положення для засвоєння матеріалу, інструкції до виконання лабораторних робіт, вимоги до аналізу результатів та оформлення робіт.Item Об’єктно-орієнтоване програмування(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Лозовська, Людмила Іванівна; Савчук, Лариса Миколаївна; Климкович, Тетяна ОлександрівнаUKR: Навчально-методичні рекомендації призначені для використання студентами денної та заочної форм навчання спеціальностей 051 – Економіка, 126 – Інформаційні системи та технології (бакалаврський рівень) під час виконання лабораторних робіт з дисципліни «Об’єктно-орієнтоване програмування». Навчально-методичні рекомендації містять методичні матеріали для вивчення основ об’єктно-орієнтованого програмування мовою високого рівня С++. Одночасне ознайомлення з можливостями системи програмування і конструкцій мови програмування дозволяє студентам з перших занять одержати уявлення про технологію розробки об’єктно-орієнтованих додатків.Item Економічна інформатика(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Бандоріна, Лілія Миколаївна; Удачина, Катерина Олександрівна; Підгорна, Катерина Дмитрівна; Петречук, Ліна МиколаївнаUKR: Навчально-методичні рекомендації призначені для використання студентами денної та заочної форм навчання спеціальності 126-Інформаційні системи та технології (бакалаврський рівень) під час виконання курсової роботи з дисципліни «Економічна інформатика». Навчально-методичні рекомендації містять основні методичні матеріали до виконання курсової роботи.Item Методологія та організація наукових досліджень(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Савчук, Лариса Миколаївна; Удачина, Катерина Олександрівна; Підгорна, Катерина ДмитрівнаUKR: Навчально-методичні рекомендації призначені для використання студентами денної та заочної форм навчання спеціальності 051 Економіка (магістерський рівень) під час виконання лабораторних робіт з дисципліни «Методологія наукових досліджень». Навчально-методичні рекомендації містять основні теоретичні положення для засвоєння матеріалу, інструкції до виконання лабораторних робіт, запитання до захисту лабораторних робіт.Item Перспективи форсованого розвитку інформаційного суспільства: від фантазмів до реалій(Національний авіаційний університет, Київ, 2024) Білоцерківець, Володимир Вікторович; Завгородній, Костянтин Олександрович; Кошовий, Максим ВолодимировичUKR: В роботі досліджено проблеми становлення сучасного інформаційного суспільства та перспективи його прискореного розвитку, засадничі питання історичного формування постіндустріального та інформаційного суспільства, проблеми розвитку ряду категорій, що віддзеркалює явища та процеси, притаманні інформаційній економіці та інформаційному суспільству, особливості застосування комплексної державної політики щодо підтримки реалізації форсованої діджиталізації в умовах глобалізації.Item Комп’ютерні технології та програмування(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Петречук, Ліна Миколаївна; Іващенко, Юрій СергійовичUKR: Навчально-методичні рекомендації призначені для використання студентами усіх спеціальностей заочної та денної форм навчання (бакалаврський рівень) під час виконання лабораторних робіт з дисципліни «Комп’ютерні технології та програмування». Навчально-методичні рекомендації містять основні теоретичні положення для засвоєння матеріалу, інструкції до виконання лабораторних робіт, вимоги до аналізу результатів та оформлення робіт.Item Збірник наукових праць Всеукраїнської інтернет-конференції «Економічна кібернетика: інструменти і методи дослідження та організації економічних процесів»(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024)UKR: Збірник наукових статей за матеріалами Всеукраїнської інтернет-конференції, присвяченої вивченню, розробці та використанню інструментів і методів дослідження та організації економічних процесів, науково-практичному опрацюванню результативного застосування сучасних комп’ютерних технологій та вирішенню проблем управління соціально-економічними системами. Матеріали збірника будуть корисними науковцям, аспірантам, що займаються дослідженнями проблем у сфері економіко-математичного моделювання, розробки та використання комп’ютерних систем та інформаційних технологій в бізнесі, а також практичним працівникам.Item Forming the Investment Attractiveness of Innovative Investment Projects on the Basis of Increasing Their Commercial Potential in the Field of Engineering Services(European University Press, ISMA University of Applied Sciences, Riga, Latvia, 2023) Fonarova, Tetiana A.; Bushuiev, M.; Petrenko, Vitalii O.; Bushuiev, K. M.ENG: The study deals with the formation of the investment attractiveness of innovative projects in the activities of Ukrainian enterprises with the involvement of engineering companies. The necessity of coordinating the goals of the enterprise and the motives of investors is substantiated. It is noted that the basis for cooperation and pooling of efforts can be the determination of an integral indicator of investment attractiveness – the commercial potential of an innovation-investment project. Modern approaches, the essence and components of the formation of commercial potential are considered. The role and importance of engineering companies in increasing the commercial potential of innovative and investment projects is shown on the example of the innovative technology «Simatic System Audit» of Siemens Corporation. The marketing component in increasing the commercial potential of an innovation-investment project has been studied. The role and importance of engineering companies in promoting this technology to the Ukrainian market of industrial enterprises is emphasized.Item Збірник наукових праць Всеукраїнської інтернет-конференції «Економічна кібернетика: інструменти, моделі і методи інтелектуальної підтримки прийняття рішень»(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023)UKR: Збірник наукових статей за матеріалами Всеукраїнської інтернет-конференції, присвяченої дослідженню, розробці та використанню інструментів, моделей і методів інтелектуальної підтримки прийняття рішень в бізнесі, науково-практичному опрацюванню результативного застосування у практиці управління сучасних комп’ютерних технологій та вирішенню проблем управління соціально-економічними системами. Матеріали збірника будуть корисними науковцям, аспірантам, що займаються дослідженнями проблем у сфері економіко-математичного моделювання, розробки та використання комп’ютерних систем та інформаційних технологій в бізнесі, а також практичним працівникам.Item Інформаційні технології в матеріалознавстві(Національна металургійна академія України, Дніпро, 2021) Носко, Ольга Анатоліївна; Савчук, Лариса Миколаївна; Карпов, Володимир Юрійович; Аюпова, Тетяна АнатоліївнаUKR: Відповідає робочій програмі навчальної дисципліни «Інформаційні технології в матеріалознавстві». Розглянуті основні визначення та класифікація інформаційних технологій, безпека інформації, можливості використання комп’ютерних технологій в матеріалознавстві. Наведений короткий огляд інформаційних систем, що використовуються при дослідженні матеріалів. Описані бази знань і бази даних, що використовуються для аналізу досліджень. Призначений для студентів спеціальностей (бакалаврський рівень) 121 – Інженерія програмного забезпечення 122 – Комп’ютерні науки. 132 – Матеріалознавство.Item Прогнозування соціально-економічних процесів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Лозовська, Людмила Іванівна; Бандоріна, Лілія Миколаївна; Савчук, Лариса Миколаївна; Удачина, Катерина ОлександрівнаUKR: Наведено методичні матеріали з дисципліни «Прогнозування соціально-економічних процесів» з метою формування базових знань стосовно організації побудови прогнозів на персональних комп’ютерах, а також ефективного використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності. Призначена для студентів спеціальності 051 – Економіка денної та заочної форми навчання.Item Основи алгоритмізації та програмування(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Бандоріна, Лілія Миколаївна; Климкович, Тетяна Олександрівна; Удачина, Катерина ОлександрівнаUKR: Наведено навчальні матеріали з основ алгоритмізації і програмування, застосування конструкцій мови С++, розробки масивів, функцій, управляючих структур тощо, представлено концепції і термінологію структурного і об’єктно-орієнтованого програмування. Призначений для студентів спеціальностей 051 – Економіка, 126 –Інформаційні системи та технології (бакалаврський рівень).Item Організація та ведення IT-бізнесу(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Савчук, Лариса Миколаївна; Удачина, Катерина Олександрівна; Савчук, Роман В’ячеславовичUKR: Навчальний посібник охоплює основні теми програми дисципліни «Організація та ведення ІТ-бізнесу», наведені матеріали і приклади розкривають зміст і основні положення дисципліни. Після викладення кожної теми курсу студентам пропонуються контрольні запитання, а також тестові завдання для самоперевірки рівня засвоєння матеріалу теми. Призначений для студентів спеціальності 126 – Інформаційні системи і технології (бакалаврський рівень) всіх форм навчання.