Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Permanent URI for this communityhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/12233
ENG: Qualifying final work of higher education applicants made or protected DNUZT (USUST)
Browse
Item Підвищення вагової ефективності приводу зі шківом змінного моменту інерції(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Шарапов, Микита ЮрійовичUKR: Магістерська дипломна виконана на 64 сторінках, містить 53 ілюстрації, 8 таблиць та 19 джерел. Мета роботи – обґрунтування геометричних параметрів приводу зі шківом змінного моменту інерції, за яких може бути зменшено його масу та матеріаломісткість. Методи дослідження: метод скінченних елементів, методи оптимізації конструкцій, реалізовані в САПР SolidWorks. Було проведено підвищення вагової ефективності елементів приводу для зменшення його маси. Збільшення такої ефективності шківа змінного моменту інерції проводилась у декілька етапів. На першому етапі було змінено розміри кільцевої проточки шківа змінного моменту інерції, які відповідають діаметру тягового канату. Це призвело до зменшення маси шківа на 39 % і маси приводу на 16 %, однак не виконувалась умова жорсткості для шківа змінного моменту інерції. Тому було прийнято рішення розглянути декілька варіантів конструкцій шківа і вибору найкращого.Item Підвищення надійності моторно-осьових вальниць вантажного електровоза(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Худолій, Ігор ВадимовичUKR: Пояснювальна записка складається з чотирьох розділів на 76 сторінках, налічує 75 ілюстрацій, п’ять таблиць та сім літературних джерел. Об’єктом дослідження у кваліфікаційної роботі є моторно-осьові вальниці (МОВ) тягового електродвигуна електровоза 2ЕЛ5, а предметом їх міцнісні характеристики. Метою дослідження є аналіз, вивчення можливості модернізації та удосконалення цього вузла з використанням сучасних систем автоматизованого проектування. Для здійснення мети: – проаналізовано несправності моторно-осьових вальниць, що виникають в експлуатації; – проаналізовано конструкцію та матеріали моторно-осьових вальниць; – проаналізовано навантаження, що діють на моторно-осьові вальниці в експлуатації; – побудована 3D-модель моторно-осьових вальниць в CAD пакеті та виконано її аналіз у пакеті CAE; – на основі отриманих у результаті аналізу даних розроблено пропозиції щодо вдосконалення конструкції вузла. Отримані дані допоможуть проаналізувати роботу МОВ в експлуатації, а запропоноване рішення щодо вдосконалення конструкції дасть змогу підвищити надійність і знизити витрати на виробництво, експлуатацію та ремонт МОВ електровозів. Результати роботи можуть бути застосовані в локомотивобудівельних заводах при проектуванні локомотивів, а також локомотивних депо для поліпшення показників надійності локомотивів.