(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Бєшлюєв, Василь Олександрович
UKR: Магістерська робота виконана на 62 сторінках, містить 11 рисунків, 4 таблиці та 21 джерел літератури.
Об’єкт розробки – автошлагбауми залізничних переїздів.
Мета роботи – моделювання і розробка методики проектування електроприводів автошлагбауму на основі двигунів постійного струму за еквівалентною схемою заміщення.
Виконано аналіз сучасних методів контролю та методів підвищення функціональної безпеки в пристроях СЦБ. Удосконалено математичну модель електродвигуна постійного струму з постійними магнітами, який пропонується використовувати замість існуючих приводів СЛ-571к і АИР 56В4Б43 в автошлагбаумах залізничних переїздів. Розглянуто особливості залізничних переїздів на залізничних ділянках з прискореним і швидкісним рухом.
Висновок. Запропоновано модернізований варіант автошлагбауму з електродвигунами постійного струму і постійними магнітами в якості обмотки збудження.