Магістерські роботи кафедри Автоматика та телекомунікації (КАТ)
Permanent URI for this collection
ENG: Master Thesis " Automation and Telecommunications"
Browse
Browsing Магістерські роботи кафедри Автоматика та телекомунікації (КАТ) by Title
Now showing 1 - 20 of 55
Results Per Page
Sort Options
Item Автоматизація вимірювання електричних та часових параметрів реле залізничної автоматики(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Кучерява, Катерина МихайлівнаUKR: Магістерська робота виконана на 58 сторінках, містить 24 рисунки, 5 таблиць та 13 джерел літератури. В магістерській роботі проведено аналіз існуючої технології перевірки часових та електричних параметрів електромагнітних реле залізничної автоматики. Існуюча технологія перевірки реле залізничної автоматики має ряд недоліків: низький клас точності, низька чутливість, нерівномірність шкали, обмеженість нижньої межі вимірювань. Розроблені структурна схема автоматизованого вимірювального комплексу для перевірки параметрів реле першого класу безпеки та принципова схема блоку для вимірювання електричних параметрів реле залізничної автоматики на базі ЦАП, який дозволяє формувати постійну напругу в діапазоні 0 - 50 В з кроком 50 мВ. В даному блоці реалізовані алгоритми вимірювання напруги вмикання та вимикання реле. Розроблена структура блоку вимірювання часових параметрів реле залізничної автоматики, який забезпечує вимірювання часових інтервалів в діапазоні від 65 мс до 70 хвилин та контроль логічного стану 8 фронтових і 8 тилових контактів реле. Об’єкт проектування: технологія вимірювання електричних та часових параметрів реле залізничної автоматики.Item Автоматизація вимірювання механічних параметрів реле залізничної автоматики(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Овсянко, Анатолій ВікторовичUKR: Магістерська робота виконана на 55 сторінках, містить 12 рисунків, 5 таблиць та 15 джерел літератури. Об’єкт розробки – реле залізничної автоматики. Мета роботи – автоматизувати вимірювання механічних параметрів реле залізничної автоматики. Приведено аналіз технології вимірювання параметрів електромагнітних реле першого класу надійності. Розроблено методи вимірювання механічних параметрів електромагнітних реле першого класу надійності й дано наукове обґрунтування методу вимірювання. Розроблено метод автоматизованого виміру контактного тиску в реле НМШ і РЕЛ.Item Автоматизація контролю параметрів рейкових кіл з вагону-лабораторії(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Бєльдєй, Сергій РомановичUKR: Магістерська робота виконана на 72 сторінці, містить 11 рисунків, 8 таблиці та 19 джерел літератури. Об’єкт розробки – система контролю параметрів кодового струму з вагону-лабораторії. Мета роботи – дослідження електромагнітних процесів, які протікають в каналах автоматичної локомотивної сигналізації (АЛС) при передачі сигналів з рейкового кола на локомотив шляхом наведення електрорушійної сили (ЕРС) на приймальні котушки. Виконано аналіз методів контролю параметрів кодового струму з вагону-лабораторії і на перегоні. Дано наукове обґрунтування методиці контролю кодового струму з вагону-лабораторії. Досліджено питання охорони праці і безпеки при обслуговуванні пристроїв залізничної автоматики. Висновок. У результаті виконаних досліджень удосконалено метод контролю параметрів кодового струму АЛС з вагону-лабоарторії; розглянуто питання охорони праці і безпеки при обслуговуванні пристроїв сигналізації, централізації блокування (СЦБ).Item Автоматизована система контролю параметрів двигунів стрілочних приводів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Сакович, Богдан ЛеонідовичUKR: Магістерська робота виконана на 80 сторінці, містить 27 рисунків, 6 таблиць та 28 джерел літератури. Об’єкт розробки – двигуни стрілочних електроприводів. Мета роботи – розробка методики діагностування двигунів стрілочного електроприводу за допомогою методу осцилографування струму та визначення його спектрального аналізу. Приведено аналіз методів технічного обслуговування і діагностики приводів, розглянуто характеристики двигунів типу МСТ і МСП. Розроблено методи діагностування двигунів стрілочних електроприводів, організація ремонтних робіт. Розроблено методи ідентифікації несправностей в двигунах стрілочних приводів шляхом осцилографування робочого струму.Item Акустична діагностика механічних параметрів реле(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Семенов, Михайло ВолодимировичUKR: Магістерська робота виконана на 59 сторінках, містить 15 рисунків, 17 джерел літератури. Дана робота присвячена дослідженню методів автоматизованих вимірювань і створенню вимірювальних стендів для перевірки параметрів реле залізничної автоматики. У роботі аналізуються основні вимоги до реле, їхні типи та методи автоматичної діагностики. Розглянуто сучасні підходи до акустичної діагностики, яка дозволяє оцінювати механічні параметри реле без розбирання та втручання у їхню конструкцію. У роботі представлено алгоритм акустичної діагностики реле, досліджено ефективність цього методу та запропоновано вдосконалення для підвищення надійності та точності діагностики. Результати досліджень мають практичну цінність, оскільки впровадження автоматизованих систем діагностики сприяє підвищенню безпеки руху на залізницях, зниженню експлуатаційних витрат та покращенню технічного обслуговування релейної апаратури. Мета дослідження – розробка та обґрунтування методики акустичної діагностики механічних параметрів реле, що використовуються на залізницях України. Галузь застосування: методи акустичної діагностики можуть застосовуватися в РТД залізниці для перевірки стану реле. Висновок. Впровадження акустичного метода діагностики дає можливість збільшити швидкість діагностики механічних параметрів реле та виключити людський факторItem Аналіз методів ідентифікації автоматизованих об’єктів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Загрудний, Олег МиколайовичUKR: Магістерська робота виконана на 69 сторінках, містить 58 рисунків, та 14 джерел літератури. Об'єкт дослідження – ідентифікація лінійних САУ. Предмет дослідження – методи параметричної та структурної ідентифікації лінійних САУ в телекомунікаційних системах. Мета роботи – дослідження методів ідентифікації лінійних САУ, проведення моделюючих методів досліджень. Методи – структурна ідентифікація, параметрична ідентифікація за часовими характеристиками об'єкта. У результаті моделюючих досліджень (за допомогою програмного пакету Workbench і MatLab), визначена математична модель об'єкта. На підставі отриманих результатів проведена структурна і параметрична ідентифікація. Розроблена програма ідентифікації об'єкта. Досліджені методи ідентифікації можуть використовуватися для обчислення параметрів типових динамічних ланок реальних об'єктів.Item Вдосконалення системи керування станційними електроприводами(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Гошко, Роман ВалерійовичUKR: Магістерська робота виконана на 52 сторінках, містить 14 рисунків, 3 таблиці та 11 джерел літератури. У першому розділі здійснюється аналіз існуючих схем управління стрілками, описуються та порівнюються різні режими керування залежно від параметрів станції. Визначається оптимальна кількість схем з урахуванням показників надійності їх роботи. Другий розділ присвячений розгляду способів підвищення надійності роботи схем управління. Аналізуються характеристики схем із використанням холодного та гарячого резервування, а також проводиться оцінка відносних економічних показників. У третьому розділі пропонується реалізація найбільш ефективного способу резервування схем управління стрілками. Розроблена схема включає основну та резервну апаратуру управління, створену на основі результатів, отриманих у попередньому розділі. Мета дослідження – розробка схем управління стрілками на станціях та вибір оптимальних варіантів залежно від способу керування станційними пристроями. Галузь застосування: системи керування рухом поїздів на залізничному транспорті. Висновок. Результати роботи дозволяють суттєво скоротити витрати на експлуатацію станційних пристроїв автоматики, зберігаючи їх функціонал і підвищуючи надійність роботи станції. Запропоновані рішення можуть бути використані як при проектуванні нових, так і при модернізації існуючих систем автоматизації станційItem Вдосконалення схеми параметричного генератора частоти на неколінеарних магнітних полях(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Бєлкін, Дмитро ІгоровичUKR: Магістерська робота виконана на 56 сторінках, містить 18 рисунків, 1 таблицю та 21 джерело літератури. У першому розділі здійснюється Огляд систем захисту обладнання систем автоматики і телемеханіки від високих тягових струмів і потужних імпульсних завад. Другий розділ присвячений розкриттю проблеми захисту апаратури автоблокування від впливу тягового струму на ділянках залізниць. У третьому розділі досліджується схема параметричного генератора частоти як джерела вторинного живлення та пристрою захисту апаратури СЦБ від потужних імпульсних завад. У четвертому розділі приведено результати експериментальних досліджень макетного зразку параметричного генератору частоти на неколінеарних магнітних полях. Мета дослідження – вдосконалення схеми параметричного генератору частоти на неколінеарних магнітних полях. Галузь застосування: системи керування рухом поїздів на залізничному транспорті. Висновок. Результати роботи дозволяють забезпечити захист пристроїв автоблокування від дії потужних імпульсних завадItem Дистанційна діагностика станційних рейкових кіл(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Хамула, Юрій ВасильовичUKR: Магістерська робота виконана на 66 сторінці, містить 9 рисунків та 20 джерел літератури. Об’єкт розробки – станційні рейкові кола. Мета роботи – розробка методу дистанційної діагностики станційних рейкових кіл. Дано критичний аналіз систем і методів діагностики станційних рейкових кіл в Україні і зарубіжжі, який виконано на базі сучасних літературних джерел за обраною тематикою. Розроблено методи автоматизованого діагностування параметрів станційних рейкових кіл, виконано розрахунки, здійснено експериментальну перевірку. Розроблено апаратну частину пристрою дистанційної діагностики параметрів станційних рейкових кіл.Item Дистанційна діагностика станційних рейкових кіл(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Брянцев, Іван ЄвгеновичUKR: Магістерська робота виконана на 61 сторінці, містить 10 рисунків, 1 таблицю та 18 джерел літератури. В роботі проаналізовано існуючі сучасні системи діагностування рейкових кіл, приведено аналіз роботи станційних рейкових кіл за 2023 рік та проведено аналіз відмов, котрі трапляються в системах залізничної автоматики та насамперед у станційних рейкових колах. Спроектовано математичну модель розрахунків станційних рейкових кіл 50 Гц та розроблено на базі даних розрахунків спосіб автоматизованого діагностування параметрів рейкових кіл, а також проведено експериментальну перевірку спроектованого способу завдяки порівнянню прорахованих та базових значень коефіцієнтів чотириполюснику рейкової лінії. Розроблено структурні схеми системи дистанційної діагностики станційних рейкових кіл 50 Гц. Впровадження даної системи діагностування станційних рейкових кіл 50 Гц дасть можливість: оперативно виявляти відмови станційних РК,зменшити час пошуку та усунення несправностей станційних РК, контролювати параметри станційних РК в автоматичному режимі, знизити час знаходження людей на перегоні, виконати перехід з планово-запобіжного методу обслуговування станційних РК до методу обслуговування «по стану», зберігання результату діагностування у базі даних надає можливість слідкувати за впливом погодних умов на змінення параметрів рейкового кола які відстежуються.Item Дослідження впливу нових типів електрорухомого складу на роботу рейкових кіл(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Носов, Павло ВалентиновичUKR: Магістерська робота виконана на 59 сторінках, містить 31 рисунок та 24 джерела літератури. В магістерській роботі проведені дослідження і аналіз впливу роботи нових типів електрорухомого складу на роботу тональних рейкових кіл. В роботі розроблено схемотехнічну модель для дослідження електромагнітного впливу тягових перетворювачів нових типів електрорухомого складу з асинхронним тяговим двигуном на роботу тональних рейкових кіл. Запропонована модель дає можливість визначити гармонічний склад зворотного тягового струму у рейкових лініях від локомотивів з асинхронним тяговим двигуном при різних режимах ведення локомотиву. Мета дослідження – виявлення найбільш несприятлевих для роботи рейкових кіл режимів роботи тягових перетворювачів нових типів електрорухомого складу з асинхронним тяговим двигуном. Галузь застосування: системи керування рухом поїздів на залізничному транспорті. Висновок. При дослідженні було розглянуто режими керування тяговими перетворювачами: 1500 режим, що застосовується при пуску двигуна і при малих швидкостях, 1800 режим, який використовується при веденні локомотива у режимі тяги, та режим широтно-імпульсної модуляції. Останній є найбільш доцільним для використання, тому що при високих значеннях несучої частоти завдає мінімум заважаючого і небезпечного впливу на нормальну роботу рейкових кіл при використанні нових електровозів на ділянках залізниць, обладнаних тональними рейковими колами.Item Дослідження електромагнітного впливу тягової мережі на режим роботи рейкових кіл(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Дайліденко, Ігорь СергійовичUKR: Магістерська робота виконана на 60 сторінках, містить 17 рисунків, 2 таблиці та 23 джерела літератури. Виконано аналіз електромагнітного впливу електрорухомого складу на роботу рейкових кіл. Встановлено, що кондуктивний вплив (гальванічний зв’язок), який виникає за рахунок протікання зворотного тягового струму по рейковій лінії, є найбільш не безпечнішим з точки зору нормального функціонування рейкових кіл. Рівень впливу обумовлюється кількістю локомотивів у фідерній зоні, рівнем асиметрії рейкової лінії та її ізоляцією щодо землі. Максимальні струми завад в рейкових колах спостерігаються на частотах 25, 420, 480, 580, 780, 4545, 5000 Гц і в багатьох випадках амплітуди гармонік перевищують граничні значення. При цьому амплітуда гармонік значно збільшується при збільшенні тягового струму, тобто при прискорені руху електровозом з асинхронним тяговим двигуном і ШІМ. Мета дослідження – оцінка кондуктивного вплив зворотного тягового струму на режими роботи рейкових кіл. Галузь застосування: системи керування рухом поїздів на залізничному транспорті. Висновок. В роботі виконано розрахунки режимів роботи рейкових кіл в умовах впливу зворотного тягового струму на опір рейкової лінії. В результаті дослідження виявлено, що великі рівні тягового струму в рейках погіршують умови виконання режимів роботи рейкових кіл.Item Дослідження кондуктивного впливу тягової мережі на пристрої залізничної автоматики(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Соловйов, Денис СергійовичUKR: Магістерська робота виконана на 53 сторінках, містить 12 рисунків, 1 таблицю та 15 джерел літератури. У першому розділі проведено огляд умов та особливостей роботи рейкових кіл на ділянках з електротягою. У другому розділі за допомогою математичного моделювання проведено дослідження розповсюдження постійного тягового струму вздовж рейкової лінії. В третьому розділі підкреслено особливості роботи рейкових кіл на ділянках з електротягою змінного струму, розглянуто особливості математичного моделювання таких процесів. За допомогою математичного моделювання проведено дослідження розповсюдження змінного тягового струму вздовж рейкової лінії. Мета дослідження – дослідження кондуктивного впливу тягової мережі на пристрої залізничної автоматики для визначення ступеню його небезпечності. Галузь застосування: системи керування рухом поїздів на залізничному транспорті. Висновок. Найвищі значення зворотного тягового струму в рейках спостерігаються в районі тягової підстанції та біля локомотива, що рухається. З підвищенням опору ізоляції рейкової лінії зворотній тяговий струм починає менше відгалужуватися в землю і його рівень в рейках досягає великих значень навіть в зоні між тяговою підстанцією на локомотивом. Таким чином можна зробити висновок, що підвищення опору ізоляції рейкової лінії призводить до погіршення умов роботи рейкових кіл через постійну присутність в рейках зворотного тягового струмуItem Дослідження магнітного впливу тягової мережі на рейкові кола(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Ананенко, Юрій ВолодимировичUKR: Магістерська робота виконана на 58 сторінках, містить 22 рисунка та 12 джерел літератури. У першому розділі приведений аналіз існуючих систем автоблокування з тональними рейковими колами. Проаналізована апаратура рейкових кіл. У другому розділі проведено дослідження питання електромагнітної сумісності. В третьому розділі проведено математичне моделювання електромагнітного впливу. Було розроблено математичну модель в якій задано параметри які повністю відповідають реальним умовам. По заданим параметрам проведено розрахунок ЕРС та магнітної взаємоіндукції та побудовано графіки залежностей ЕРС та магнітної взаємоіндукції в залежності від зміни значення одного з параметрів в певному діапазоні. По результатам розрахунків було проведено аналіз який показав, що розрахунки моделі співпадають з дослідженнями на експериментальному стенді. Мета дослідження – розробка математичної моделі для дослідження магнітного впливу тягової мережі на рейкові кола. Галузь застосування: системи керування рухом поїздів на залізничному транспорті. Висновок. В результаті перевірки аналізу була підтверджена адекватність розробленої моделі по критерію Вилкоксона на 5% рівні значимості. Тому можна зробити висновок, що тягова мережа, при певних умовах, створює значний електромагнітний вплив на роботу рейкового кола, який може понести за собою небажані, а іноді небезпечні наслідки.Item Дослідження методів оцінки стійкості рішення диференційного рівняння другого порядку, що описує роботу параметричного генератору частоти(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Кокулов, Сергій СергійовичUKR: Магістерська робота виконана на 50 сторінок, вона містить 8 рисунків та 22 літературних джерела. У магістерській роботі досліджується стійкості рішень диференційного рівняння, що описує роботу параметричного генератору частоти для забезпечення коректної роботи пристрою під час захисту пристроїв автоматики від потужних імпульсних завад. Мета дослідження - дослідження стійкості рішень диференційного рівняння, що описує роботу параметричного генератору частоти для забезпечення коректної роботи пристрою під час захисту пристроїв автоматики від потужних імпульсних завад. Методи дослідження – аналіз існуючих засобів захисту; методи дослідження стійкості рішень нелінійних диференційних рівнянь другого порядку.Item Дослідження режимів роботи перетворювачів напруги для живлення асинхронного двигуна(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Кожушко, Владислав ВіталійовичUKR: Магістерська робота виконана на 54 сторінках, вона містить 2 таблиці, 18 рисунків та 7 літературних джерел. У магістерській роботі досліджуються режими роботи перетворювачів напруги для живлення асинхронного двигуна. Мета дослідження - дослідити режими роботи автономного інвертора. Об’єкт дослідження – автономний інвертор напруги для живлення асинхронного двигуна. Методи дослідження – моделювання роботи автономного інвертора з трифазним асинхронним двигуном в пакеті Симулінк/Матлаб.Item Дослідження режимів роботи перетворювачів напруги для живлення асинхронного двигуна(Українсьий державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Гончаров, Ігор ІгоровичUKR: Магістерська робота виконана на 54 сторінках, вона містить 2 таблиці, 18 рисунків та 19 літературних джерел. У магістерській роботі досліджуються режими роботи перетворювачів напруги для живлення асинхронного двигуна. Мета дослідження – використання більш простого ШІМ із ступінчастим регулюванням струму. Дослідити перешкоди. Об’єкт дослідження – стрілочні ЕП змінного струму. Методи дослідження – провести аналізи перетворювачів для керування стрілочним електроприводом змінного струму та дослідити струм і напругу автономного інвертора з прямокутними імпульсами керування, а також визначити їх гармонічний склад. За результатами дослідження побачити що використання інвертора в схемі живлення електродвигуна змінного струму в стрілочному електроприводі можливе, але потрібне встановлення додаткових фільтрів для боротьби з завадами.Item Дослідження роботи випрямлячів залізничної автоматики(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Поліновська, Ангеліна ВікторівнаUKR: Магістерська робота виконана на 78 сторінках, містить 25 рисунків, 14 таблиць та 13 джерел літератури. Об’єкт розробки – вторинні джерела живлення. Мета роботи – розробити фізичний і віртуальний лабораторний стенд для дослідження роботи випрямлячів і перетворювачів залізничної автоматики. Приведено аналіз схем випрямлення і перетворювачів залізничної автоматики. Розроблено лабораторний стенд для дослідження роботи випрямлячів, згладжуючих фільтрів та перетворювачів. Виконано дослідження із застосування програмних пакетів для моделювання вторинних джерел живлення. У результаті моделювання за допомогою Workbench і MatLab Simulink з’ясовано, що найкращим програмним пакетом для моделювання вторинних джерел живлення є MatLab Simulink.Item Дослідження роботи стрілочного електроприводу змінного струму(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Четвертак, Віктор ВадимовичUKR: Магістерська робота виконана на 68 сторінці, містить 14 рисунків, 4 таблиці та 13 джерел літератури. Об’єкт розробки – нормальнодіючі стрілочні електропривода змінного струму. Мета роботи – розробити методику автоматизованої дистанційної діагностики стрілочних приводів змінного струму. Проаналізовано існуючі типи стрілочних приводів змінного струму, сфера їх застосування і шляхи удосконалення. Розкрито методику автоматизованого контролю роботи стрілочного електроприводу змінного струму. Розроблено схему пристрою діагностування й методику вимірювання параметрів. Виконано математичне моделювання роботи стрілочного електроприводу змінного струму за допомогою Matlab, Simulink.Item Дослідження роботи стрілочного електроприводу постійного струму(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Прокопюк, Володимир ВасильовичUKR: Магістерська робота виконана на 71 сторінці, містить 18 рисунків, 2 таблиці та 13 джерел літератури. Об’єкт розробки – гірковий і станційний стрілочні привода постійного струму. Мета роботи – визначити шляхи модернізації і дослідження роботи стрілочних приводів постійного струму. Проаналізовано існуючі типи стрілочних приводів і шляхи їх модернізації. Розкрито методику контролю функціонування станційного і гіркового стрілочних електроприводів постійного струму. Розроблено схему пристрою діагностування й методику досліджень функціонування електропривода. Розроблено математичну модель руху стрілочного електроприводу постійного струму для дослідження функціонування його механічної частини.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »