Магістерські роботи ОП Інтероперабельність
Permanent URI for this collection
ENG: Master Thesis "OP Interoperability"
Browse
Browsing Магістерські роботи ОП Інтероперабельність by Subject "acceleration"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження сучасних технологій формування та діагностики колісних пар рухомого складу для міжнародних перевезень(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Бирич, Ігор ПетровичUKR: Магістерська дипломна виконана на 54 сторінках, містить 30 ілюстрацій, 1 таблиця та 18 джерел. Магістерську роботу присвячено дослідженню методик виявлення дефектів поверхні кочення колісних пар вантажних вагонів під час їх руху для міжнародних перевезень. У роботі розглянуто типи та умови експлуатації колісних пар рухомого складу, відзначено, що на сьогоднішній час візуальний огляд на пункті технічного обслуговування є основним методом, при якому виявляються дефекти поверхні кочення коліс, відзначено, що на даний час вимоги щодо механічних та геометричних параметрів колісних пар у всіх країнах приблизно однакові, встановлено, що методи вимірювання за нормальними напруженнями або деформаціями в реальному часі не здатні обстежити всю поверхню колеса і можуть пропускати короткі ударні впливи від дефектів, так як величина вимірювальної зони мала, встановлено, що методи оцінки стану коліс за прискореннями, рівнем шуму та акустичної емісії дозволяють визначати дефекти на поверхні кочення коліс з мінімальною кількістю ділянок. Однак питання точності цих вимірів, з погляду метрології, залишається відкритим через безліч факторів, що впливають.Item Шляхи удосконалення буксових вузлів рухомого складу для міжнародних перевезень(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Джегур, Михайло БорисовичUKR: Магістерська дипломна виконана на 60 сторінках, містить 29 ілюстрацій, 1 таблиця та 16 джерел. Магістерську роботу присвячено дослідженню шляхів удосконалення буксових вузлів рухомого складу для міжнародних перевезень. У роботі розглянуто типи роликопідшипників та особливості їх роботи, наведено переваги та недоліки різних типів підшипникових вузлів букс колісних пар вагонів та локомотивів, встановлено, що через різну величину прогинів рейок, різну граничну жорсткість та висоту пружин ресорного підвішування, відхилення розмірів колісних пар, складові вертикального навантаження на кожен буксовий вузол є різними, встановлено, що при навантаженні на вісь 25 т, кількості підшипників у буксі, що сприймають радіальні навантаження – 2 шт., кількості роликів у підшипнику – 14 шт. довговічність роликового підшипника складає 2,03 млн. км., відзначено, що вже сьогодні у європейській залізничній системі проходять тести локомотиви та вагони, що працюють на інтелектуальних підшипниках для колісних пар, із вбудованими датчиками, які вимірюють температуру, швидкість та прискорення, встановлено, що датчиками компанії SKF Axletronic відповідають вимогам європейської системи керування поїздами, що є важливим фактором при використанні європейської системи управління залізничним рухом (ERTMS).