Магістерські роботи ОП Інтероперабельність
Permanent URI for this collection
ENG: Master Thesis "OP Interoperability"
Browse
Browsing Магістерські роботи ОП Інтероперабельність by Subject "axle assembly"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Шляхи удосконалення буксових вузлів рухомого складу для міжнародних перевезень(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Джегур, Михайло БорисовичUKR: Магістерська дипломна виконана на 60 сторінках, містить 29 ілюстрацій, 1 таблиця та 16 джерел. Магістерську роботу присвячено дослідженню шляхів удосконалення буксових вузлів рухомого складу для міжнародних перевезень. У роботі розглянуто типи роликопідшипників та особливості їх роботи, наведено переваги та недоліки різних типів підшипникових вузлів букс колісних пар вагонів та локомотивів, встановлено, що через різну величину прогинів рейок, різну граничну жорсткість та висоту пружин ресорного підвішування, відхилення розмірів колісних пар, складові вертикального навантаження на кожен буксовий вузол є різними, встановлено, що при навантаженні на вісь 25 т, кількості підшипників у буксі, що сприймають радіальні навантаження – 2 шт., кількості роликів у підшипнику – 14 шт. довговічність роликового підшипника складає 2,03 млн. км., відзначено, що вже сьогодні у європейській залізничній системі проходять тести локомотиви та вагони, що працюють на інтелектуальних підшипниках для колісних пар, із вбудованими датчиками, які вимірюють температуру, швидкість та прискорення, встановлено, що датчиками компанії SKF Axletronic відповідають вимогам європейської системи керування поїздами, що є важливим фактором при використанні європейської системи управління залізничним рухом (ERTMS).