Інші праці КРС (ЛІ)
Permanent URI for this collection
ENG: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КРС (ЛІ) by Title
Now showing 1 - 20 of 85
Results Per Page
Sort Options
Item Fractographic Analysis of the Destroyed Side Frame of the Truck of a Wreight Wagon(ПОСВІТ, Дрогобич, 2020) Vakulenko, Ihor O.; Kuzin, Nickolai O.; Vakulenko, Leonid I.EN: The initial inspection of damaged frame in fracture revealed two sections with characteristic structural features. The area with traces of slight corrosion, representing a smooth surface, corresponds to the gradual movement of fatigue crack. The rest of fracture surface with signs of a dynamic destroy has a qualitatively different structure. The fatigue part occupies approximately 30% of the total cross-sectional area. The propagation front of fatigue crack, after reaching the outer and inner surfaces of vertical wall from the side of wheel, reaches half the length lower horizontal wall. The focus of origin fatigue crack, located in lower inner corner, when moving from vertical wall to horizontal part of the side frame, is difficult obtain access when visually inspecting the frame trolley.Item Methods of Increasing Carrying Capacity of Transport Constructions Made of Metal Corrugated Structures under Operating Conditions(Primedia eLaunch, Boston, 2021) Kovalchuk, Vitalii V.; Onyshchenko, Artur; Fedorenko, Olexander; Habrel, Mykola; Pentsak, Andriy; Petrenko, OleksiyENG: The assessment of the bearing capacity of transport constructions with MCSs is one of the most important factors in the formation and maintenance of reliable operation of transport infrastructure. Therefore, the development and improvement of methods for calculating transport constructions is constantly given considerable attention, especially to promising constructions made of corrugated metal structures.Item Аеродинамічний розрахунок елементів гальмівного обладнання тягового рухомого складу(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Жук, Олег ВасильовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 31 сторінці, містить 24 ілюстрації та 9 використаних джерел. В бакалаврській роботі проведені дослідження для визначення ряду особливостей поведінки аеродинамічних процесів, які мають місце при різних параметрах функціонування трубопроводів. Об’єкт розробки – технологія математичного моделювання аеродинамічних процесів, що мають місце у гальмівних системах рухомого складу. Мета роботи – розрахунок повітропроводів при різних їх параметрах функціонування. Методи дослідження – метод скінчених елементів аеродинамічних процесів.Item Аналіз взаємодії локомотивів типу ТЕ33А з рейковою колією на гірських ділянках(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Байда, Сергій АндрійовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 38 сторінках, містить 13 ілюстрацій, 1 таблицю та 19 використаних джерел. Об’єкт дослідження – сучасний тяговий рухомий склад, а саме тепловоз ТЕ33А. Мета роботи – дослідження силової взаємодії тепловоза ТЕ33А з рейковою колією під час руху в кривій ділянці колії та визначення максимально допустимих швидкостей руху. Методи дослідження – інженерні методи дослідження динаміки рухомого складу з використанням особливостей конструкції та силових в’язей між конструктивними елементами тягового рухомого складу. Визначено основні фактори, які обмежують рух екіпажу в кривій ділянці колії, побудовано залежності максимальної бази візка від радіуса кривої та зазору між колесом та головкою рейки. Встановлено допустиму швидкість руху тепловоза ТЕ33А від радіуса кривої ділянки колії, забезпечуючи при цьому динамічні показники та показники безпеки руху. Результати роботи можуть бути використані задля безпечної експлуатації тепловозів ТЕ33А в кривих ділянках залізничної колії.Item Аналіз впливу експлуатації нового типу локомотива на показники роботи депо «Ковель»(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Войтюк, Дмитро ВікторовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 64 сторінках, містить 0 ілюстрацій, 6 таблиць та 15 використаних джерел. Проаналізовано тягові плечі локомотивного депо Ковель у поєднанні з тенденціями розвитку залізничної мережі України. Ззапропоновано організувати подовжене тягове плече Ковель-Львів-Івано-Франківськ. Запропоновано впровадити у вантажному русі електровоз ДС3 (дві секції) замість тепловоза 2М62. Для запропонованого тягового плеча визначено кількісні та якісні показники використання локомотивів. Встановлено, що внаслідок запропонованих заходів показники використання локомотивів покращились.Item Аналіз впливу експлуатації нового типу локомотива на показники роботи депо «Львів-Захід»(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Барух, Владислав АндрійовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 52 сторінках, містить 3 ілюстрації, 5 таблиць та 25 використаних джерел. Проаналізовано вплив різних заходів на покращення показників використання локомотивів. Проаналізовано тягові плечі локомотивного депо Львів-Захід і запропоновано організувати подовжене тягове плече Рава-Руська – Львів – Чернівці. Запропоновано впровадити у пасажирському русі тепловоз ТЕП150 (дві секції) замість тепловоза 2М62. Для запропонованого тягового плеча визначено кількісні та якісні показники використання локомотивів. Встановлено, що внаслідок запропонованих заходів показники використання локомотивів покращились.Item Аналіз гальмівних характеристик дизель-поїзда ДПКр3(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Кіндзерський, Богдан АндрійовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 50 сторінках, містить 7 ілюстрацій, 0 таблиць та 25 використаних джерел. Визначено параметри гальмівної системи дизель-поїзда ДПКр-3 та проведено порівняння з найближчим аналогом – дизель-поїздом ДР1А. Встановлено числове значення основних параметрів, які необхідні для розрахунку гальмівного шляху: розрахункового натиснення на вісь та розрахункового гальмівного коефіцієнту. Результати роботи можуть стати основою для аналогічних досліджень інших типів рухомого складу, для яких показники гальмівної системи не визначені а також для продовження досліджень у напрямку уточнення інших показників, що використовуються при розрахунку гальмівного шляху: основного питомого опору та прискорення поїзда під дією одиничної прискорюючої сили.Item Аналіз експлуатаційної надійності колісних пар рухомого складу при наявності приповерхневих концентраторів напружень(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Мичка, Богдан ВасильовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 35 сторінках, містить 7 ілюстрацій та 15 використаних джерел. В бакалаврській роботі проведені дослідження для визначення технологічних шляхів підвищення довговічності колісних пар із приповерхневими концентраторами напружень. Об’єкт розробки – колісні пари рухомого складу із наявністю концентраторів напружень. Мета роботи – встановлення оптимальних параметрів зміцнення поверхні кочення коліс, при яких забезпечуються сталий рівень параметрів міцності колісних пар. Методи дослідження – порівняльні та описові методи аналізу літературних джерел, методи комп’ютерної механіки (метод скінчених елементів), метод зважених нев’язок.Item Будівельна механіка стержневих систем(Вид-во "Каменяр" , Львів, 2014) Лучко, Йосип Йосипович; Распопов, Олександр СергійовичUK: У виданні висвітлюються основні питання першої частини фундаментального курсу «Будівельна механіка» для університетів технічного (інженерного) спрямування, пов'язаної із методами розрахунку статично визначуваних та статично невизначуваних стержневих систем і методом скінченних елементів, який дає можливість числовими методами розраховувати практично довільні типи конструкцій. Розраховане на студентів та викладачів вищих навчальних закладів, наукових, інженерно-технічних працівників і проектувальників будівельних спеціальностей.Item Визначення основних параметрів системи кондиціонування пасажирського вагона при збільшенні кількості пасажирів до 60(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Шеремета, Роман ІвановичUKR: Бакалаврська робота виконана на 54 сторінках, містить 11 ілюстрацій, 2 таблиці та 10 використаних джерел. Об'єктом дослідження в даній роботі виступають існуючі на даний момент системи кондиціонування пасажирських вагонів відповідно до нормативних документів. Метою даної роботи є перевірка роботи та забезпеченість існуючої системи кондиціонування пасажирського вагона при збільшенні кількості пасажирів до 60 осіб. Методи дослідження. метод аналізу, метод порівняння, метод співставлення, метод підбору по певним показникам, метод заміщення та інші. Результати цієї роботи можна використати при модернізації, подальших шляхів розвитку СКП та оновлення технологічних процесів ремонту пасажирських вагонів при проведенні відповідних ремонтів у відповідних підрозділах підприємств та напрямки зниження навантаження на енергетичну систему вагона.Item Використання технологій тепловізійного контролю технічного стану паливної апаратури тепловозних дизелів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Ціник, Іван СергійовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 41 сторінці, містить 7 ілюстрацій, 3 таблиці та 21 використане джерело. Об’єктом дослідження є дизельні установки тепловозів. Предмет дослідження – технологія тепловізійного контролю технічного стану паливної апаратури тепловозних дизелів. Мета роботи – розробка заходів по удосконаленню технології тепловізійного контролю технічного стану паливної апаратури тепловозних дизелів. У вступі обґрунтовано актуальність теми, сформульовано мету, об'єкт та предмет дослідження. У першому розділі проаналізовано наукові праці, присвячені темі роботи. У другому розділі висвітлено та проаналізовано можливості використання тепловізійного методу контролю технічного стану паливної апаратури тепловозних дизелів. Третій розділ присвячено математичному моделюванню процесу нагрівання паливного трубопроводу високого тиску паливної апаратури тепловозних дизелів. У четвертому розділі висвітлені питання охорони праці та пожежної безпеки при обслуговуванні тепловоза в депо.Item Впровадження сучасних інформаційних технологій у системах діагностування локомотивів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Худоб’як, Дмитро ІвановичUKR: Бакалаврська робота виконана на 39 сторінках, містить 13 ілюстрацій, 1 таблицю та 19 використаних джерел. Об’єкт розробки – сучасні інформаційні технології в системах діагностування локомотивів. Мета роботи – дослідити можливі шляхи впровадження сучасних інформаційних технологій в системах діагностування локомотивів. Методи дослідження – методи аналізу та синтезу систем діагностуванння локомотивів, інженерні методи дослідження сучасних інформаційних технологій в системах діагностування технічного стану тягового рухомого складу. В даній роботі було розглянуто сучасний стан локомотивного парку України. Представлено загальні відомості технічної діагностики, а саме задачі, види та основні діагностичні параметри. Наведено основні методи та засоби технічного діагностування локомотивів, особливості їх проведення, їх переваги та недоліки. Аналізуючи технологію дослідження технічного стану колісних пар в локомотивному депо «Львів-Захід» було запропоновано шляхи застосування сучасних інформаційних технологій в системах діагностування. Запропоновано використання лазерних датчиків контролю системи “ARGUS”, що дозволить більш ефективно та оперативно визначати технічний стан колісних пар. Отримані результати в подальшому можна використовувати під час модернізації локомотивних депо, що дозволить більш автоматизовано визначати технічний стан колісних пар та забезпечувати безпеку руху.Item Дослідження ефективності експлуатації тепловозів ТЕ33А на ділянках Львівської залізниці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Лань, Руслан ІгоровичUKR: Бакалаврська робота виконана на 49 сторінках, містить 7 ілюстрацій, 6 таблиць та 16 використаних джерел. Об’єкт дослідження – тепловози серії ТЕ33А виробництва General Electric. Предмет дослідження – методи ефективності використання тепловозів ТЕ33А в залежності від умов їх експлуатації. Мета роботи – дослідження доцільності та ефективності експлуатації тепловозів ТЕ33А на ділянках Львівської залізниці. У вступі обґрунтовано актуальність теми, сформульовано мету, об'єкт та предмет дослідження. Проаналізовано загальні основи управління експлуатаційною роботою та розглянуто основні заходи щодо покращення пропускної здатності залізничних ліній. Наведено основні конструктивні частини тепловоза ТЕ33А компанії General Electric та їх технічні характеристики, а саме дизельний двигун GEVO12, тяговий генератор 5GMG205 та тяговий електродвигун 5GEB30. Проведено дослідження ефективності реалізації сили тяги тепловоза ТЕ33А на ділянках Львівської залізниці, показано особливості тягової характеристики тепловоза ТЕ33А та запропоновано шляхи підвищення сили тяги по зчепленню.Item Дослідження зчіпних властивостей локомотивів при різних схемах підвішування тягових двигунів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Гнатів, Роман ВолодимировичUKR: Бакалаврська робота виконана на 51 сторінці, містить 22 ілюстрації та 15 використаних джерел. Об’єкт дослідження – різні типи тягових приводів рухомого складу. Мета роботи – дослідження впливу різних типів тягових приводів рухомого складу на залізничну колію під час його експлуатації. Методи дослідження – інженерні методи дослідження впливу різних типів тягових приводів рухомого складу на рейкову колію, враховуючи взаємозв’язок основних конструктивних елементів. Визначено основні вимоги до тягових передач та їх несправності, які виникають під час експлуатації рухомого складу. Знайдено сили, які виникають при роботі тягового приводу І-ого, ІІ-ого та ІІІ-ого класів. Побудовано залежності вертикальної сили, яка діє на вісь колісної пари рухомого складу, та проаналізовано характер її зміни. Результати роботи можуть бути використані при дослідженні плавності руху та встановлення безпечних умов експлуатації тягового рухомого складу.Item Дослідження конструкції та елементів вантажного вагона моделі 12-9745 при збільшенні навантаження до 25 т/вісь(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Саінчук, Володимир СергійовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 49 сторінках, містить 17 ілюстрацій, 4 таблиці та 11 використаних джерел. Об’єктом дослідження є стан основних несучих частин напіввагона моделі 12 9745 при збільшеному осьовому навантаженні. Предметом дослідження є методи підвищення техніко- економічних показників напіввагона-моделі 12-9745, а також перевірка на міцність кузова, рами та деяких інших елементів вагона. Метою роботи є аналіз можливості підвищення вантажопідйомності напіввагона моделі 12 9745 реальної моделі з осьовим навантаженням 23,5 т/вісь до 25 т/вісь з пропозицією варіантів підсилення конструкції кузова для реалізації цієї можливості. Методи дослідження. В роботі використано аналітичні та розрахункові методи, виконано оцінку міцності основних елементів напіввагона. Визначено та зроблено перевірки на міцність деяких відповідальних вузлів вагона моделі 12-9745 з порівнянні з допустимими значеннями. Запропоновано шляхи до підвищення вантажепідємності та збільшення прибутку Результати роботи можуть стати основою для подальших досліджень для вантажних вагонів зі збільшеним осьовим навантаженням та шляхів його підвищення.Item Дослідження стану теплоізоляції кузовів пасажирських вагонів із застосуванням тепловізійного контролю(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Качараба, Василина ВолодимирівнаUKR: Бакалаврська робота виконана на 54 сторінках, містить 34 ілюстрацій, 1 таблицю та 14 використаних джерел. Мета роботи – аналіз конструктивних схем, теплотехнічних характеристик кузовів пасажирських вагонів України та світу, шляхи їхньої уніфікації та перспективи розвитку. Предметом дослідження є кузова пасажирських вагонів , а також конструктивні рішення щодо модернізації кузовів вагонів у рухомому складі України, що дозволяють забезпечувати уніфікацію. Методи дослідження – метод порівняння, аналізу та синтезу, метод базового агрегату (метод уніфікації - створення або модифікація конструкцій на основі стандартних та апробованих компонентів), метод модифікації (пристосування виробу, що вже випускається, до нових умов без зміни в них найбільш дорогих і відповідальних частин) і метод агрегатування (принцип модульності, коли новий виріб створюється на основі комбінації вже наявних уніфікованих агрегатів, які мають повну взаємозамінність (сумісність) за експлуатаційними показниками та приєднувальним розміром). Визначено ряд потенційних тепловтрат в кузовах вагонів, проведено розрахунки необхідної товщини стінки вагона, визначено тенденції та напрямки щодо покращення теплоізолючих властивостей кузовів вагонів. При проведенні вимірювань складено попередній план, умови та методика проведення тепловізійного контролю на основі технічних характеристик тепловізора Testo 875-1. Результати роботи можуть стати основою для подальших досліджень в області збереження тепла, підвищення опору теплоізоляції кузовів пасажирських вагонів та контейнерів з метою підвищення комфортиності пасажирів під час подорожей залізничним транспортом або ж збереженості при доставці вантажів.Item Експертиза залізнично-транспортних пригод(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Березовий, Микола Іванович; Козаченко, Дмитро Миколайович; Болжеларський, Ярослав Володимирович; Болвановська, Тетяна Валентинівна; Мілянич, Андрій РомановичUKR: У навчальному посібнику викладено правові аспекти судово-експертної діяльності в Україні та країнах ЄС. Розглянуто приклади побудови узагальнених моделей механізмів залізнично-транспортних пригод при проведенні судових експертиз та експертних досліджень, послідовність розробки методик експертних досліджень. Призначений для вивчення теоретичного матеріалу та виконання практичних і самостійних робіт студентами, що навчаються у закладах вищої освіти за напрямом 275 «Транспортні технології» і вивчають дисципліну «Експертиза залізнично-транспортних пригод». Ліцензовано за ліцензією Creative Commons Attribution (CC BY-NC-ND 4.0).Item Ескізний проект пасажирського вагона зі збільшеною базою та пасажировмістимістю(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Іваночко, Михайло ВасильовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 53 сторінках, містить 18 ілюстрацій, 5 таблиць та 13 використаних джерел. Об’єктом дослідження є конструкція вагонів виробництва КВБЗ серії 61-779. Предметом дослідження є нормативні документи УЗ та технологічні процеси ремонту та обслуговування підприємств та рухомого складу. Метою роботи є розробка напрямків та перевірка відповідності окремих частин вагона нормативним значенням та показникам міцності рухомого складу. Методи дослідження. В роботі використано аналітичні та , чисельні розрахункові методи, виконано попередні ( приблизні) розрахунки окремих частин вагона. Результати даної бакалаврської роботи можуть стати основою для подальших досліджень для пасажирських вагонів з параметрами нової конструкції, яких все більше стає в експлуатації і які мають право на життя, як один із основних транспортних засобів в майбутньому.Item Керування процесами зношування зміною параметрів мікроструктури економлегованих сталей(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна, 2012) Кузін, Олег Анатолійович; Мещерякова, Тетяна Миколаївна; Кузін, Микола ОлеговичEN: The influence of quenching between the critical temperature range of hardness and wear processes of highly tempered steel 40X defined quantitative parameters of the microstructure, in which increases its durability.Item Конструкції будівель і споруд(Тернопільський національний технічний університет імені І. Пулюя, 2017) Лучко, Йосип Йосипович; Назаревич, Богдан Леонович; Ковальчук, Віталій ВолодимировичUK: У підручнику викладено основні відомості з проектування та експлуатації дерев’яних, пластмасових, металевих, залізобетонних та кам’яних конструкцій, будівель і споруд – від концепції і загальних принципів до надійності і довговічності. Розглядаються несучі остови каркасних та великопрогонових будівель, із застосуванням різноманітних конструкцій покриття, та спеціальні металеві споруди. Наведено основні фізико-механічні властивості бетону, арматури та залізобетону та наведено приклади розрахунки звичайних і попередньо напружених залізобетонних елементів за двома групами граничних станів. Подаються сучасні залізобетонні просторові тонкостінні покриття для спеціальних наземних і підземних споруд. Даються рекомендації із конструюванню елементів будівель. Книга призначена для студентів будівельних і механічних спеціальностей технічних університетів, буде корисною для викладачів, аспірантів, магістрів цих же навчальних закладів, а також для науковців, інженерно-технічних працівників, проектувальників та експлуатаційників.