Інші праці КПММ
Permanent URI for this collection
ENG: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КПММ by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 131
Results Per Page
Sort Options
Item Кран баштовий(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Бічуч, Адольф Ілліч; Кіянов, Іван Дмитрович; Ракша, Сергій Васильович; Данєв, Антон ЛеонідовичUKR: Кран баштовий містить підйомну стрілу, консоль противаги з противагою, закріплені у верхній частині башти. Консоль противаги виконано у вигляді двох окремих балок, кінематично зв’язаних із стрілою, з можливістю повороту балок у горизонтальній площині в залежності від кута нахилу стріли. При цьому балки консолі противаги виконано криволінійної форми у вертикальній площині, а противага, яка встановлена на балках консолі, зв’язана з канатом вантажного поліспаста з можливістю пересування по балках консолі в залежності від натягу у канаті вантажного поліспаста.Item Механізм повороту з канатною тягою(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Бічуч, Адольф Ілліч; Кіянов, Іван Дмитрович; Ракша, Сергій Васильович; Шатан, Артур ОлександровичUKR: Механізм повороту з канатною тягою містить поворотну і неповоротну частини, лебідку, тяговий канат, рухомий канатний шків, відхильні та натяжні канатні блоки. Рухомий канатний шків встановлено з можливістю повороту навколо осі обертання відносно поворотної частини, на неповоротній частині встановлено нерухомий канатний шків, на поворотній частині закріплено два канатні блоки. При цьому кожна з ниток тягового канату огинає послідовно рухомий канатний шків, канатний блок на поворотній частині і нерухомий канатний шків, утворюючи двократний силовий поліспаст.Item Гаситель коливань рейкового транспортного засобу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Главацький, Казимир Цезарович; Івін, Віталій Федорович; Козак, Володимир Володимирович; Мямлін, Сергій Віталійович; Радкевич, Анатолій Валентинович; Самарець, Григорій Кирилович; Стеценко, Іван Дмитрович; Яковлєв, Сергій ОлександровичUKR: Гаситель коливань рейкового транспортного засобу має пружини, розташовані між надресорною балкою та не обресореною частиною візка, і поглинач енергії коливань. Поглинач енергії коливань розташований у корпусі, прикріпленому до не обресореної частини візка, має ведучий і ведений вали, сполучені між собою спіральною пружиною, зовнішній кінець якої з'єднаний із чашею ведучого вала, а внутрішній - з веденим валом. При цьому на ведучому валу є обгінна та запобіжна муфти, храпове колесо з підпружиненою собачкою, шарнірно прикріпленою до корпусу, а ведуча частина обгінної муфти у вигляді зубчастого колеса вільно посаджена на вал і кінематично зв'язана із зубчастою рейкою, прикріпленою до надресорної балки. При цьому ведений вал, за допомогою сполучної муфти, з'єднаний з генератором електричного струму.Item Спосіб оцінки структурної неоднорідності полікристалів(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Грищенко, Микола Миколайович; Вакуленко, Леонід Ігорович; Пуларія, Андрій ЛуарсабовичUKR: Спосіб оцінки структурної неоднорідності полікристалів включає визначення вигляду співвідношення між напруженням і деформацією для мікрооб'ємів металу, обмежених великокутовими границями. Напруження визначають як відношення навантаження на індентор до бокової площини відбитка, а деформацію - як натуральний логарифм відношення текучого значення діагоналі відбитка до мінімального початкового.Item Пристрій для розведення зубів пил(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Габа, Лариса Іванівна; Габа, Микола Іванович; Зайцев, Микола Петрович; Хамцов, Анатолій Миколайович; Щока, Ігор МиколайовичUK: Пристрій для розведення зубів пил містить розвідне колесо, встановлене на осі, рами пристрою і механізм встановлення розвідного колеса відносно пили, дві затискні шайби і затискну гайку для фіксації пили на осі з ручкою приводу. Механізм встановлення розвідного колеса відносно пили складається із рухомої частини, на якій розміщена вісь розвідного колеса, гвинта регуляції радіуса і ручки регуляції радіуса.Item Спосіб охолодження при термічному зміцненні бандажів для залізничних коліс(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Анофрієв, Василь Григорович; Іващенко, Ірина Михайлівна; Донський, Анатолій Іванович; Грищенко, Микола МиколайовичUKR: Спосіб охолодження при термічному зміцненні бандажів для залізничних коліс, при якому після гарячої формоутворюючої деформації бандажі складають на бокові поверхні один на одний у стопи, завантажують у печі, аустенітизують та переносять у бак з водою. Між боковими поверхнями бандажів у стопі утворюють зазор.Item Гусеничне ходове обладнання(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Ракша, Сергій Васильович; Рухлов, Ігор ВалерійовичUKR: Гусеничне ходове обладнання містить опорну раму і ходові візки з гідравлічною підвіскою. Гусеничні ходові візки шарнірно прикріплені до важелів, які, у свою чергу, шарнірно закріплені на опорній рамі і з'єднані з опорною рамою за допомогою гідроциліндрів. При цьому рама ходового візка приєднана до важеля за допомогою пружних елементів, а на важелі закріплені упори.Item Спосіб визначення коефіцієнта інтенсивності напружень(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Грищенко, Микола Анатолійович; Громик, Олександр АнатолійовичUKR: Спосіб визначення коефіцієнта інтенсивності напружень ( ), при якому виконують статичне навантаження зразка до межі плинності, визначають рівень опору границь зерен розповсюдженню смуг ковзання ( ) та розраховують.Item Спосіб визначення критичного значення коефіцієнта інтенсивності напружень при руйнуванні(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Вакуленко, Ігор Олексійович; Мямлін, Сергій Віталійович; Перков, Олег Миколайович; Громик, Олександр АнатолійовичUK: Спосіб визначення критичного значення коефіцієнта інтенсивності напружень (К1с) при руйнуванні включає руйнування зразка та обчислення К1с з урахуванням енергії зростання осередків руйнування. При визначенні К1с додатково враховують величину енергії зародження осередків руйнування.Item Спосіб визначення твердості по Брінелю(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Грищенко, Микола Анатолійович; Перков, Борис ОлексійовичUKR: Спосіб визначення твердості по Брінелю вуглецевих сталей, за яким вимірюють швидкість розповсюдження звукових коливань в металі. Величину НВ визначають з обернено пропорційного співвідношення між поточними значеннями НВ і V для визначеної марки сталі.Item Залізнична вісь колісної пари(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег МиколайовичUKR: Залізнична вісь колісної пари складається з шийки, передпідматочини, підматочини та середньої частини.Item Система опалення залізничного вагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Івін, Віталій Федорович; Боднар, Борис Євгенович; Титаренко, Ігор Валерійович; Стеценко, Іван Дмитрович; Коваленко, Ольга ВалеріївнаUKR: 1. Система опалення залізничного вагона, що включає котел та транспортувальні трубопроводи, яка відрізняється тим, що котел розташований нижче рівня підлоги вагона і в ньому розміщена крильчатка, яка закріплена на валу, з'єднаному через редуктор з віссю колісної пари, а транспортувальні трубопроводи виготовлені у вигляді термосифонів, підключених гарячими кінцями до котла.2. Система опалення за п. 1, яка відрізняється тим, що на валу крильчатки встановлена фрикційна муфта, включення якої зблоковане з системою гальмування вагона.3. Система опалення за п. 2, яка відрізняється тим, що муфта додатково має автономне включення.Item Спосіб обробки залізничних осей(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Грищенко, Микола МиколайовичUK: Спосіб обробки залізничних осей включає аустенітизацію, примусове охолодження водою підматочинної частини, прискорене охолодження інших частин осі, загальний відпуск.Item Спосіб визначення напруження розблокування дислокацій SD при навантаженні(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Грищенко, Микола Анатолійович; Грищенко, Микола МиколайовичUKR: Спосіб визначення напруження розблокування дислокацій (sd) при навантаженні структурно неоднорідних низьковуглецевих сталей, за яким паралельно поточним значенням діючих напружень (si) при навантаженні вимірюють швидкість розповсюдження звукових коливань (Vi), а sd визначають по зміні характеру співвідношення між si і Vi, який відрізняється тим, що величину напруження розблокування дислокацій визначають за досягненням моменту незмінності V, при навантаженні металу.Item Залізничне колесо для рухомого складу та спосіб його виготовлення(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Рейдемейстер, Геннадій Валеріанович; Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Рейдемейстер, Олексій Геннадійович; Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Левицький, Леонід Аркадійович; Горб, Євген Васильович; Мельничук, Василь Олексійович; Ісопенко, Іван ВасильовичUK: 1. Залізничне колесо для рухомого складу, яке складається з обода, диска та маточини, яке відрізняється тим, що радіуси кривизни в місцях переходу від диска до маточини зі сторони гребеня складають значення 76-84 мм, до обода 42-50 мм, для протилежної поверхні диска радіуси при переході до маточини складають значення 95-103 мм та до обода 152-160 мм. 2. Спосіб виготовлення залізничного колеса, за яким при температурах 1200-1250°С обтискують заготовку на пресах, після чого прокатують її на стані до форми, коли диск стає перпендикулярним осі колеса, який відрізняється тим, що остаточну форму диска до геометричних розмірів за п. 1 формують перед прокаткою обода.Item Спосіб обробки залізничних осей(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Анофрієв, Василь Григорович; Грищенко, Микола АнатолійовичUKR: Спосіб обробки залізничних осей, за яким після аустенітизації проводять примусове охолодження водою підматочинної частини до досягнення визначеного температурного інтервалу, потім піддають прискореному охолодженню інші елементи осі та остаточному загальному відпуску при температурі 500 °С. Температура кінця охолодження підматочини знаходиться в інтервалі 450-500 °С.Item Ріжуча частина відвалу бульдозера(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Храмцов, Анатолій Миколайович; Примакін, Андрій Олександрович; Щока, Ігор МиколайовичUK: Ріжуча частина відвалу бульдозера, яка складається з ножів, з'єднаних з відвалом болтовим зв'язком. Ножі виконані овальними, кожний з них з'єднаний з відвалом одним болтом по центру ножа. При цьому у місці з'єднання ножа з відвалом болт має стовщення на товщину ножа.Item Автоматичний редуктор(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Главацький, Казимир Цезарович; Біневський, Микола Миколайович; Паєвський, Ярослав МиколайовичUK: Автоматичний редуктор, що містить корпус, ведучий та ведений вали, обгінну муфту та зубчасті колеса, який відрізняється тим, що він містить кулачкову муфту, півмуфти якої розміщені на ведучому валу та шестірні, а проміжний вал розташований співвісно з ведучим валом, на одному з кінців проміжного вала розміщена пружина, яка зв'язує проміжний вал з шестірнею.Item Робочий орган бульдозера (патент 43259)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Храмцов, Анатолій Миколайович; Сердюк, Роман Валерійович; Щока, Ігор МиколайовичUK: Робочий орган бульдозера, що складається з відвала прямокутної еліптичної форми, який відрізняється тим, що відвал складається з декількох секцій, з'єднаних між собою шарнірно, та має пружину, закріплену рухомо між штовхаючим брусом, один кінець якого жорстко з'єднаний з нижньою секцією відвала та розкосом, який шарнірно закріплений між верхньою секцією відвала та штовхаючим брусом.Item Робочий орган розпушувача(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Храмцов, Анатолій Миколайович; Зайцев, Микола Петрович; Щока, Ігор МиколайовичUK: Робочий орган розпушувача складається з зубів, з'єднаних з задньою підвіскою бульдозера болтовим зв'язком з використанням пружного елемента, наприклад гумової втулки.